1 Laatst bewerkt door taart van gout (03-08-2011 08:19)

Onderwerp: zo'n geweldige site en niet veel verzendkosten naar NL

geen idee of deze site hier al eens genoemd is, ik kon hem niet vinden met de zoekmachine maar misschien spelt niet iedereen het hetzelfde. Maar ik vind het zo'n super site dat het vast niet erg is als hij nog een keer gemeld wordt.
Het is een site waar mensen zelf shirts, shorten, caps, klokken, rompers, licence plates, mokken, etc kunnen maken, zoveel mogelijkheden. Het is in dit geval de US versie (er is ook een UK versie), shipping naar nederland 6,50, dat is minder dan sommige webshops hier vragen. Er is een mogelijkheid je ontwerp te bewaren zodat anderen het ook kunnen kopen (je kan er ook een winkeltje maken) en als je dus cake intypt (heb ik in onderstaande link al gedaan), dan krijg je al een enorm assortiment. Je kan ook cupcake ofzo gebruiken, dan krijg je weer een heel ander assortiment.
In verhouding niet duur (vind ik tenminste), zeker niet als je sommige andere sites ziet en natuurlijk super origineel!
Het gaat om:

http://shop.cafepress.com/cake

Veel plezier!

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola

2

Re: zo'n geweldige site en niet veel verzendkosten naar NL

Dat nummerbord is gaaf... Shirts en schorten kan mijn man ook, hij heeft een reclamebedrijf, alleen is dat vaak voor 1 in verhouding duur,maar hij heeft wel een raratouilleschort voor mij bedrukt..hihihi
Maar hij zegt net dat hij wel wil kijken wat een shirt zou moeten kosten als er mensen iets leuks zien of zelf bedenken..
Er lopen vaker mensen binnen voor weinig shirts met eigen ontwerp voor skivakantie of vrijgezellenfeest ofzo.

Want op de website zijn t wel ponden hè? Geen euro's...hihi

grt irene

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

Ilucya schreef:

Dat nummerbord is gaaf... Shirts en schorten kan mijn man ook, hij heeft een reclamebedrijf, alleen is dat vaak voor 1 in verhouding duur,maar hij heeft wel een raratouilleschort voor mij bedrukt..hihihi
Maar hij zegt net dat hij wel wil kijken wat een shirt zou moeten kosten als er mensen iets leuks zien of zelf bedenken..
Er lopen vaker mensen binnen voor weinig shirts met eigen ontwerp voor skivakantie of vrijgezellenfeest ofzo.

Want op de website zijn t wel ponden hè? Geen euro's...hihi

grt irene

Nou scheelt een pond en een euro bijna niets maar ik zie Dollars (.com niet .co.uk) en daar zijn de verzendkosten 6,50 euro. Dus een shirt van 25 dollar en 6,50 euro kom je rond de 24 euro uit denk ik zo even uit het hoofd, is wel ok volgens mij, ik denk dat je daar toch snel op komt als je een beetje ok print wilt.

Maar het zou natuurlijk super zijn als dat ook in Nederland zou kunnen bij jouw man... scheelt weer toch?

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola

4

Ik zit ook in de reclame - bussiness en heb, als zeg ik het zelf, veel ervaring.  Ook met import & export.

Er zijn in de benelux ook bedrijven die dit doen in kleine hoeveelheden, alleen dat het dan via een transferdruk gebeurd ipv zeefdruk.

Ben enkele malen in de States geweest en daar heb je 101 winkels waar je éénder wat op iets kan laten zetten, maar het is allemaal een transferprint...   Op zich niet slecht, maar na enkele malen wassen komt deze al los.   Terwijl een KWALITATIEVE zeefdruk lang meegaat.

Als je echt grotere hoeveelheden wil kan je best met iemand samenwerken zoals de man van Ilucya  :)

5

Manlief doet beide, transfer en zeefdruk...ik doe de boekhouding en heb echt geen verstand van de processen 'hoe en wat'. :o

Kijk maar eens op www.komplot.com, daar zal ook mailadres wel staan mocht iemand iets willen weten...en anders  info@komplot.com komt ook bij hem binnen..net zoals 10 andere adressen vlgs mij hihihi
Maar voor ( vrijblijvende ) vragen kun je altijd mailtje naar hem sturen... :Y
Grtl irene

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!