Onderwerp: Nog meer kant
Want het was zo leuk om te doen, haha!

Cupcakes dit keer. Voor het vrijgezellenfeestje van mijn schoonzusje, met het thema "Cocktail Chique". Ik vond dat daar wel wat kant bij paste! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Nog meer kant
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Want het was zo leuk om te doen, haha!

Cupcakes dit keer. Voor het vrijgezellenfeestje van mijn schoonzusje, met het thema "Cocktail Chique". Ik vond dat daar wel wat kant bij paste! 
inderdaad sjiek! 
Weer even prachtig !
Gebruik je hier een voorbeeld voor of bedenk je het ter plekke?
Ik ben heel benieuwd, vond je taart ook al zo geweldig.
Ik zou het ook graag een keertje proberen als ik je na mag doen.
Ik bedenk het eigenlijk ter plekke. Ik heb wel eerder veel onderzoek gedaan voor wat tekeningetjes die ik wilde maken.
Het idee is dat je veel plaatjes, danwel echte stukjes kant bekijkt, eruit haalt wat je mooi vind, en daarmee je eigen ding tekenen. En dat zovaak doen dat je het in de vingers hebt, en dan kan je het ook wel op een taart of cupcake schilderen! Dus helaas, ik heb geen handige truc ofzo, gewoon veel oefenen!
En natuurlijk mag je het ook proberen! Niemand houd je tegen, en ik vind het alleen maar leuk als ik iemand anders kan inspireren 
ohhhhh wouw ben totaal verliefd
mag ik hem opslaan ?
mag ik hem opslaan ?
![]()
![]()
mag ik hem opslaan ?
Natuurlijk! 
Mooi en chique hoor! 
heel mooi 
mooi geschilderd ,knap hoor
grt Carla
Wow mooi!!
Gaaf zeg!
Ik het zeker een keer proberen.
Het kleurverloop vind ik ook erg mooi en inderdaad zeer toepasselijk voor een cocktailparty.
Super!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Nog meer kant