1 Laatst bewerkt door Kelly1610 (02-08-2011 09:37)

Onderwerp: Banketbakkersroom funcakes

Hey allemaal,

gek genoeg kan ik weinig vinden over banketbakkersroom, ik krijg maar een paar zoekresultaten, dus ik probeer het even zo  :o

Ik heb de mix voor banketbakkersroom van funcakes gekocht, die je aan moet maken met water. Betekend dit dat je het makkelijk(er) buiten de koelkast kast kan bewaren? En hoelang blijft dit goed, in en uit de koelkast?

Alvast bedankt voor het lezen!  :)

Mvg Kelly

2

Re: Banketbakkersroom funcakes

ik wil dit ook graag zelf weten dus ok volg mee :)

3

Nee want er zit melk(poeder) in, het moet écht in de koelkast. Althans, als je nog lang (en gelukkig?) wil leven wel....;)

4

Móet in de koelkast en max 2 dagen bewaren, het liefst nog 1

5

Oh oke.. Ik heb zaterdag petit fours gemaakt met banketbakkersroom, had er veel over, gister nog een hapje genomen, ik leef nog!!  :D

Maar thnx, dat is duidelijk. Is het ook makkelijk in een taart in te vriezen?

Gr Kelly

6

Kelly1610 schreef:

Oh oke.. Ik heb zaterdag petit fours gemaakt met banketbakkersroom, had er veel over, gister nog een hapje genomen, ik leef nog!!  :D

Gr Kelly

Ik zou het risico niet (willen/kunnen/durven) nemen, 2 dagen laten liggen. Al helemáál niet als het niet voor mezelf is........

Ik heb het wel ingevroren gehad, ging prima.

7

annick67 schreef:
Kelly1610 schreef:

Gr Kelly

Ik zou het risico niet (willen/kunnen/durven) nemen, 2 dagen laten liggen. Al helemáál niet als het niet voor mezelf is........

Ik heb het wel ingevroren gehad, ging prima.

Het was voor mezelf, dus dat scheelt en ik wist niet beter, zo zie je maar weer "wat niet weet wat niet deert"  :lol:  Maar dat zal ik niet snel weer doen haha.

Thanks!