1

Onderwerp: Gezocht: mooie vintage printable met roosjes enz.

Wie kan me helpen aan een bestandje (het liefst als een A4tje) met een mooie vintage wallpaper, met roosjes enzo (met hoge resolutie)?

Ik ben al een tijdje aan het kijken, maar iedere keer kom ik op megatrage sites die het amper doen en als ik al een mooie vind dan is 'ie vaak met een lage resolutie.

Help :)!

Jacqueline

2

Re: Gezocht: mooie vintage printable met roosjes enz.

Ik heb wel voor je , ik ga je een mail sturen

3

Zou je 'm ook met mij willen delen??? Loop ook steeds tegen dat probleem aan...

4

Hoi Tineke,

ik heb mijn mailadres bij Google opgegeven (ik denk dus nu zo'n account te hebben?) en het je doorgegeven. Is dat zo voldoende denk je? Of moet ik ook een google-mailadres aanmaken?

Jacqueline

5

Hoi Tineke,

ik heb mijn mailadres bij Google opgegeven (ik denk dus nu zo'n account te hebben?) en het je doorgegeven. Is dat zo voldoende denk je? Of moet ik ook een google-mailadres aanmaken?

Jacqueline

6

yakefrank schreef:

Hoi Tineke,

Hoi,
Ik denk dat het zo wel lukt, we gaan het gewoon proberen  :D

7

Ha, het is gelukt, mijn printer is al aan het werk! En heel toevallig zag ik dat je ook een taartje hebt gemaakt met deze print, bijna hetzelfde als hoe ik hem in mijn hoofd heb...

Superbedankt!

Jacqueline

8 Laatst bewerkt door gertieneke (01-08-2011 22:55)

yakefrank schreef:

Ha, het is gelukt, mijn printer is al aan het werk! En heel toevallig zag ik dat je ook een taartje hebt gemaakt met deze print, bijna hetzelfde als hoe ik hem in mijn hoofd heb...

Superbedankt!

Fijn  :D Heel veel plezier ermee, zitten wel mooie printjes tussen, dus je printer kan zijn best doen
Grappig dat we hetzelfde in ons hoofd hebben  :Y
Ben benieuwd naar jouw taartje