1 Laatst bewerkt door monique63 (01-08-2011 06:42)

Onderwerp: Bijzondere taart voor 2 bijzondere meisjes .

Deze geboorte (k) taart was voor de kleindochters van mijn vriendin. Vanaf het begin van de zwangerschap was het t.a.v. de meisjes heel zorgelijk . Uiteindelijk zijn ze 2 maanden te vroeg geboren , véél te licht ( 790 gr en 1670 gr ) maar gelukkig zijn het vechtertjes en zijn ze nu een maand thuis en doen het héél goed . Ik vind het werkelijk een wonder dat het allemaal zo goed gaat !

Gisteren hadden de ouders dus een babyborrel georganiseerd en ik mocht natuurlijk de taart maken . Het is een flinke , 35 cm . Gevuld met chocolademousse en frambozenslagroom . Stiekum staan de cuppies ook op de foto , zálig die molds ; kleine moeite , groots resultaat .

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IZYQMDGQ-G.jpg

Carpe Diem !

Re: Bijzondere taart voor 2 bijzondere meisjes .

Ik kan je foto niet zien

"Een goede taart, is zijn zonde altijd waard"       Bezoek mijn facebookpagina: Debby's Bakkerijtje

3

Nu wel  :)

Carpe Diem !

Gaaf zeg!
Echt heel leuk gedaan!!!!

5

Wow, kei leuk hoor.... Ziet er erg strak en mooi uit!  :thumb:

Ik taart, jij taart, wij taarten, wij hebben getaart... Taarten is een werkwoord!

6

Superleuk!

7

LEUK!!!!  :thumb:  :thumb:

Enne, herken ik een gribbeltje geboorte(k)taart?? Die heb ik ook een keer gemaakt: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=153780  :)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

8

Heel mooi!!! Ik word steeds enthousiaster van cc's, ook maar eens proberen....hihi

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

9

Super leuke taart !!  :thumb:

10

Heel erg leuk. :Y  :thumb:

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

11

leuke taart hoor :thumb: ,toen ik het geboorte kaartje zag( in levende lijve) dacht ik al...leuk om na te maken  :lol:  :lol:

12

oh wat een leuke taart!

13 Laatst bewerkt door monique63 (01-08-2011 11:14)

Sonj@ schreef:

LEUK!!!!  :thumb:  :thumb:

Enne, herken ik een gribbeltje geboorte(k)taart?? Die heb ik ook een keer gemaakt: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=153780  :)

Ik heb ff voor je gekeken , inderdaad  :Y  Gribbeltje ! Ben even naar de site gegaan ; wat een leuke kaartjes allemaal ! Wist eigenlijk helemaal niet dat dat een heel eigen serie is .  :thumb:

Carpe Diem !

14

leuk! :thumb:

15

Wat een gaaf taartje, mooi passend bij het kaartje en de cc staan er ook leuk bij  :thumb:

16

Wat een leuke taart!!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

17

Wat een bijzonder verhaal, inderdaad een wonder. En zeker zo'n prachtige taart waard :Y

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

18

Leuk  :thumb:

19

Inderdaad nu wel en wat een gave taart! En de cupcakes zijn super, heb m ook!

"Een goede taart, is zijn zonde altijd waard"       Bezoek mijn facebookpagina: Debby's Bakkerijtje

20

Wat een superleuke taart zeg! En geweldig dat het zo goed gaat met de twee iniemienies !

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

21

mooi