1

Onderwerp: stapeltaart met choco stokjes

ik zie steeds dat mensen maiskolf prikkers in de taart doen of andere dingen die niet eetbaar zijn om vervolgens te kunnen stapelen met je volgende taartje....
ik vind dit vreemd... dus moet dit even kwijt ;-)

bij de aldi hebben ze choco stokjes die je prima op maat kan snijden en in de taart kan steken om vervolgens te stapelen...

ik weet zeker dat meer mensen dit al doen... maar moest het toch even zeggen en ik hoop dat er toch mensen zijn  die er iets aan hebben :D

groetjes liset

Re: stapeltaart met choco stokjes

Ja die gebruik ik ook!!
Werkt prima, en is nog eetbaar ook!  :thumb:

Ik snap niet goed waarom je dit vreemd vindt eerlijk gezegd...
Stapelen met eetbare stokjes is altijd riskant, en kan zeker niet bij elke stapeltaart gebruikt worden.
Afhankelijk van de vulling kunnen de stokjes smelten, en afhankelijk van het gewicht kunnen ze inzakken.

Bedankt voor de tip hoor, maar ik ben er dus geen voorstander van :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

4

Net wat Suikertaartjes-Suuz zegt smelten, erg riskant!

Ik ben er ook geen voorstander van ;)

Maar die chocostokjes zullen erg lekker zijn :9

5 Laatst bewerkt door Annekehil (01-08-2011 17:04)

madhuri schreef:

Net wat Suikertaartjes-Suuz zegt smelten, erg riskant!

Ik ben er ook geen voorstander van ;)

Maar die chocostokjes zullen erg lekker zijn :9

Ha, ha. Ze smaken vast beter dan die houten/plastic dowels  O-) maar ik durf het ook niet aan./ Stel je voor dat die bruidstaart in elkaar zakt omdat de choco smelt.......  :s

6

tjee.... dat had ik niet zo gedacht.... dat dat zo makkelijk zou smelten....ik heb er nog nooit problemen mee gehad... pak ook altijd pure cocolade... is over het algemeen iets steviger...

oeps oeps oeps! ik hoop dat mensen dit dan meenemen in hun overweging als ze iets moeten kiezen met het stapelen....

dus heeeeel erg bedankt voor jullie uitleg! en ik ga dit zelf ook zeker ook onthouden... want een ingezakte bruidstaart is niet echt een feestje.....  :grr:  :grr:

groetjes liset

7

Ik gebruik ook soms de chocostaafjes, maar dan van bij Linders in amaretto smaak. Maar helaas heb ik al moeten ondervinden dat het niet echt top is; de stappeltaart was ietsiepietsie gaan kantelen. Het bruidspaar had het niet in de gaten en ik weet ook dat het probleem was dat de mensen van de betreffende locatie de taart niet koel hadden gezet bij aflevering 's morgens. Thank god had niemand iets in de gaten. Ik zag het en dacht meteen; eens maar nooit meer!!

Wel goed dat je het aanhaalde. Ik ben van mening dat men al doende leert. Gelukkig heb jij niet ondervonden dat het mis kon gaan en kan je in de toekomst alternatieven gebruiken. Daarvoor is tenslotte dit forum.

Groetjes,
Birgit

8

ik kan me helemaal voorstellen dat dat goed balen is! en idd.... gelukkig is me dat bespaard gebleven ;-)

blij dat jullie allemaal zo met me mee hebben gedacht en me hebben gewaarschuwd! fijne mensen op dit forum! top

groetjes liset :D

9 Laatst bewerkt door Carien (04-08-2011 22:04)

ik vind dat nou zoooo raar  :s  :o

Stop je zoiets in een taart en krijgen mensen dus bij hun taart een chocostokje (of nog erger, een Kitkat :s ). Mensen willen taart :Y , geen chocostokjes :nooo .

En nee, ook geen houten stokjes, maar die haal je er sowieso uit. Chocola geeft altijd smaak en kleur af (ja, ik vind chocola ook erg  :9 , maar lang niet bij elke vulling).

Echt hoor, ik snap daar helemaal niks van :nooo

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

10

grappig carien..........

leuk berichtje joh....
moet je eerst ff mn reacties lezen voor je zo'n vreemd berichtje plaats...

komt niet heel aardig over... misschien niet zo bedoeld maar wel raar