1

Onderwerp: M'n eigen website! Joehoe!!!!

Mijn man is webdesigner, dus een website kon niet ontbreken, dus deze regenachtige vakantie hebben we samen deze site in elkaar geknutseld: :D

www.bakedbyanne.nl

Alleen jammer dat ik mijn gebruikersnaam hier niet kan wijzigen :/

Re: M'n eigen website! Joehoe!!!!

Hoi,
Je kunt in je profiel en jouw handtekening wel je eigen website zetten. Kijk maar naar mijn handtekening hieronder. Ik vind je barbequetaart erg leuk.
Mooie site.

3

Ik vind je kerstcupcakes heel gaaf..hoe kan ik op de site een reactie plaatsen??  :)
Grtl irene

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

Thanks!

Ja, klopt dat weet ik, maar ik ben niet meer zo blij met de naam 'annebegintnet'  :nooo

mailtje sturen naar de mods?

@ Ilucya, Bedankt, ik weet het nog niet precies, maar bedankt dat je het opmerkt, want ik ga het vragen aan de expert.... ;)

Zo zijn er wel meer dingen die verbeterd moeten worden, maar die zie je zelf niet meteen.

Opbouwende kritiek is altijd welkom  :D

Prachtige site!

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

8

Ik kon je topic niet meer vinden... :rolleyes: , maar nu via een reactie van je op andere topic weer wel....

Is leuk als mensen iets ( aardigs) kunnen zeggen op je site.... :Y
Grtl irene

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

9

Ik vind je website heel leuk vorm gegeven. En vooral de BBQ taart erg leuk, geinspireerd door Paris Cutler? Fijn om  te horen dat 'ie wel mee valt om te maken, hij lijkt mij erg moeilijk!

Sweet addiction...

Hele mooie site!!!

Taarten op bestelling en WORKSHOPS.....
www.taartendroom.nl

@Reespees; Geen idee, waar ik het idee van had, maar ik google meestal op afbeeldingen en dan kies ik een leuk voorbeeld uit.
Hij was helemaal niet zo moeilijk als ik dacht. Ik ben samen met m'n zusje een middag bezig geweest met vullen en decoreren. Dat vind ik erg meevallen.

Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Inmiddels kan er ook op de site gereageerd worden en er zijn meer dingen verbeterd/veranderd.