1

Onderwerp: (FEEDBACK) Cars voor een meisje

De vraag was Cars voor Charlotte, dus graag een meisjesversie. Hmmmm  :think:  Dat vond ik een moeilijke. Toch geprobeerd om de taart een beetje meisjesachtig te maken door een romantische 'touch'  ;)  Wat vinden jullie er van? Hadden jullie iets op een andere manier gedaan?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OXLLJYSN.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CX7N44EZ.jpg

Het is biscuit gevuld met bokkenpootjesslagroom.

Bedankt om te kijken! Alle tips welkom!!!

Groetjes van Natascha!

2

Re: (FEEDBACK) Cars voor een meisje

Hij is lief geworden met het romantische tafereeltje :Y
Mooie stapel en deze gaat ze zeker mooi vinden :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Ik vind em leuk, de hartjes bovenop ook, misschien had ik de onderste taart roze gedaan. Maar zo is ook mooi! moeilijk om Cars voor een meisje te maken.

Groetjes Christa!

4

Erg leuk gedaan, denk dat ze de hartjes erg mooi vindt  :thumb:

5

Leuke taart! En die hartjes en verliefde autootjes maken het meisjesachtig, hoor. :Y

6

erg leuk. indd even van gedachte veranderen als je cars hoort maar dan voor een meisje :D dan is de romantiek tussen sally en mac q een goede oplossing.

ik had denk ik ook iets meer roze gebruikt. maar zo is hij ook zeker helemaal mooi!!!

7

christine-h schreef:

erg leuk. indd even van gedachte veranderen als je cars hoort maar dan voor een meisje :D dan is de romantiek tussen sally en mac q een goede oplossing.

ik had denk ik ook iets meer roze gebruikt. maar zo is hij ook zeker helemaal mooi!!!

Ja, ik wilde er een echt cars-taart van maken en wist niet hoe ik daar roze bij kon gebruiken. Waar zouden jullie dan roze gebruikt hebben? Kan ik ideetjes opdoen voor een volgende taart  O-)

Groetjes van Natascha!

8

als je het zo hebt als deze taart indd gewoon de onderste taart ofzo in het roze. anders had je misschien nog wat extra hartjes enzo kunnen doen. vind het ook wel moeilijk te bedenken hoor.  ik dacht namelijk van te voren nooit mijn taarten uit in detail. maar ga het nu wel steeds meer doen. vind het heel knap hoe somige taarten hebben verzonnen! zo orgineel! wat bloemen had misschien ook nog gekunt. ze in een bloemen velt gezet met zijn twee en dan op een roze taart dan zitten ze op een soort van rfoze wolk :P en de rest van de taart dan wel als woestijn en snel weg ofzo.