Onderwerp: Chocolade cupcakes goddelijk!!
Hoi!
Ik heb deze cupcakes nu een paar keer gemaakt, ze zijn echt heerlijk!!! Misschien moet ik het recept maar eens bij de recepten zetten.

Groetjes, Muffinmania.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Chocolade cupcakes goddelijk!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi!
Ik heb deze cupcakes nu een paar keer gemaakt, ze zijn echt heerlijk!!! Misschien moet ik het recept maar eens bij de recepten zetten.

Ziet er ontzettend lekker uit!!
Waarmee heb je de rozentoef gespoten?
Mmmmmmmmmm, dat ziet er heerlijk uit 
Dank je wel! Gespoten met de Wilton M1!
En is dat chocolade botercreme?
Het is de 1M zie ik net... Het is een mix van boter, poedersuiker, cacao en melk. Soms maak ik chocoladebotercrème met gesmolten chocolade, maar bij deze toef heb ik cacao gebruikt.
Super! Ga ik ook eens proberen... Enne, niet twijfelen om je recept op de site te zetten 
Dat ga ik morgen doen!
Zeker het recept in ingezonden recepten plaatsen, maar deze verhuis ik naar Klein & Fijn 
[MOVE] --> K&F
MMMM Krijg er honger van, ziet er mooi uit!
Dank je wel!
nou begin gelijk te slikken
wat zien die er lekker uit,gauw eens recept zoeken,deze chocoholic wil dit wel eens proeven
grt Carla
heb um,bedankt voor je recept 
hmmmmm krijg spontaan trek hiervan
Hm dat ziet er lekker uit. Is de recept op je site voor de toef?.......oeps ik zag al de recept voor de toef.
Zien er erg lekker uit.
Ja de toef is zoet!! Maar je kan bijvoorbeeld een deel suiker vervangen voor gesmolten chocolade, dat is ook erg lekker!
Deze zijn met een andere toef gemaakt, die ik hierboven heb beschreven!

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Chocolade cupcakes goddelijk!!