Re: printer nog stuk, dus schilderen maar weer.......
Wauw wat superknap zeg!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » printer nog stuk, dus schilderen maar weer.......
Wauw wat superknap zeg!
Wauw, wat gaaf! Errrrg knap gedaan. Wat een geduld!
Mooi resultaat, complimenten!! 
Wow dit is echt super knap, die details zo geschildert, petje af hoor. wou dat ik het kon, kom gewoon woorden te kort... 
als je zo schilderen kunt, waarom maak je dan nog taarten??
hij is prachtig!!
Holy moly, wat kan jij goed schilderen.
Geweldig!!!!!
Jeetje wat gaaf zeg!! Heel knap!
Wauw wat ontzettend schitterend!
Ik vind het heel erg knap dat je dat kan!
Groetjes Iris
Heel mooi geschilderd

![]()
OOhh hoe krijg je het voor elkaar????? Ik val van mijn stoel van verbazing. Ik schilder zelf erg vaak met acryl en olieverf op canvas en heb ook een keer geprobeerd om op taarten te schilderen maar het lukt me niet het wordt een vlekkerige boel. Ik heb dustpoeder met alcohol gebruikt Mag ik vragen waarmee je schilderd en of je crisco gebruikt?? Volgens mij is het daarom bij mij niet gelukt maar dat weet ik niet zeker. Groetjes Thea
Ik schilder ook met acryl op canvas en voor mijn gevoel gaat het met kleurstof redelijk het zelfde.
Op een frostingsheet zet ik met een heel dun penseeltje de tekening in bruin of zwart erop. En dan inkleuren.
De potjes edable art kleurstofpoeder met Eristof vodka vind ik het best werken. Ik gebruik geen crisco.
Dit is ook pas mijn 2e probeersel dus ben geen expert, maar ik zag Karin Davies op de beurs met die poeder de ogen schilderen laagje op laagje zonder dat het uitliep.
Dat is bij mij voor een deel mislukt want de witte sterren en pijlen op het donker blauw zijn lichtblauw geworden. Dat blauw was geen poeder maar 'navy' pasta van sugarflair en dat blijft afgeven ook al is het droog.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Jeetje, wat een discipline om met een kapotte printer te gaan schilderen - voor THUIS!gebruik. Ik zou er al heel snel iets anders van gemaakt hebben dan dit logo
Echt ontzettend, maar dan ook ont-zet-tend knap geschilderd!
Dankje! Ik heb inmiddels wel wat opdrachten voor taarten maar niet zoveel hoor, het is echt hobbymatig hier dat scheelt misschien.
Het schilderen 'kost' me ongeveer 2 uur, de letters uitsteken en erop plakken kost voor mijn gevoel net zoveel tijd 
als je zo schilderen kunt, waarom maak je dan nog taarten??
![]()
hij is prachtig!!
Hahahah omdat mijn 'schilderkunst' bestaat uit het namaken van een bestaand plaatje, helaas komen er geen mooie schilderen uit mijn hoofd vloeien.... 
En verder allemaal bedankt voor de leuke reacties!
Geweldig!
prachtig! 
Heel mooi zeg, echt wel veel mooier dan een printje (en die vind ik ook mooi).
wauw, wat een mooie taart en prachtig hoe je hebt geschilderd. Dat je printer maar stuk blijft,
vind dit mooier als een printje
Proficiat met zoonlief.
Idd, weg met die printer, dit is kunst, taartkunst! 
dank jullie wel hoor, wat een complimenten 
Wauw wat een kunstwerk!
Dit is echt kunstig zeg.. geweldig in 1 woord.
Wow echt prachtig!! 
Nog even een vraagje wat is een frostingsheet??? En gaat dat dan in z'n geheel op de taart of haal je dat er weer af. Ik schilderde direct op de marsepein en dat lukte dus niet. Groetjes Thea
Nog even een vraagje wat is een frostingsheet??? En gaat dat dan in z'n geheel op de taart of haal je dat er weer af. Ik schilderde direct op de marsepein en dat lukte dus niet. Groetjes Thea
Bovenaan mijn topic kun je de sheet zien op de 2e foto. Het zijn A4 vellen die ik gekocht had voor mijn foodprinter. Ze gaan per 25 stuks in een doos, gekocht bij Cake Art.
Ze zitten op een laagje plastic omdat ze dus normaal gesproken door de printer gaan. Voor je het op de taart legt, haal je het plastic eraf.
Je kunt iets kleins schilderen en gewoon in de sheet knippen of snijden.
Ik had deze keer de cirkel met plastic en al op de taart gelegd. Omdat het voor eigen gebruik was en ik de frosting of icingsheet helemaal niet zo lekker vind, zeker niet met zo'n volle laag kleurstof.
Voor een vorige taart http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=155922 heb ik het wel zonder plastic op de taart gelegd omdat die ten eerste voor een bestelling was en er ook een groot deel wit was gebleven.
Ik hoop dat mijn antwoord een beetje duidelijk is.
GEWELDIG, wat ontzettend goed gedaan.
Het is inderdaad maar goed dat je het bewijs hebt meegeleverd
Ik ben wel benieuwd of het nog lekker was om te eten, want mijn ervaring is ook dat teveel kleurstof echt niet lekker is.
erg knap gedaan !
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » printer nog stuk, dus schilderen maar weer.......