26

Re: printer nog stuk, dus schilderen maar weer.......

Wauw wat superknap zeg!

27

Wauw, wat gaaf! Errrrg knap gedaan. Wat een geduld!
Mooi resultaat, complimenten!!  :thumb:

Wow dit is echt super knap, die details zo geschildert, petje af hoor. wou dat ik het kon, kom gewoon woorden te kort... :thumb:

Zijn de taarten bij Sandra in de maak, dan weet je zeker dat die smaakt ;p www.taartenvansandra.nl

29

als je zo schilderen kunt, waarom maak je dan nog taarten?? ;)
hij is prachtig!!

Groetjes, Dorothea.

30

Holy moly, wat kan jij goed schilderen.
Geweldig!!!!!

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

Jeetje wat gaaf zeg!! Heel knap!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

32

Wauw wat ontzettend schitterend!
Ik vind het heel erg knap dat je dat kan!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

33

Heel mooi geschilderd :thumb:  :thumb:

Groetjes Gerien

34

Theatje schreef:

:think:  :think: OOhh hoe krijg je het voor elkaar????? Ik val van mijn stoel van verbazing. Ik schilder zelf erg vaak met acryl en olieverf op canvas en heb ook een keer geprobeerd om op taarten te schilderen maar het lukt me niet het wordt een vlekkerige boel. Ik heb dustpoeder met alcohol gebruikt Mag ik vragen waarmee je schilderd en of je crisco gebruikt?? Volgens mij is het daarom bij mij niet gelukt maar dat weet ik niet zeker. Groetjes Thea

Ik schilder ook met acryl op canvas en voor mijn gevoel gaat het met kleurstof redelijk het zelfde.
Op een frostingsheet zet ik met een heel dun penseeltje de tekening in bruin of zwart erop. En dan inkleuren.
De potjes edable art kleurstofpoeder met Eristof vodka vind ik het best werken. Ik gebruik geen crisco.
Dit is ook pas mijn 2e probeersel dus ben geen expert, maar ik zag Karin Davies op de beurs met die poeder de ogen schilderen laagje op laagje zonder dat het uitliep.
Dat is bij mij voor een deel mislukt want de witte sterren en pijlen op het donker blauw zijn lichtblauw geworden. Dat blauw was geen poeder maar 'navy' pasta van sugarflair en dat blijft afgeven ook al is het droog.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

35

Miss Pebble schreef:

Jeetje, wat een discipline om met een kapotte printer te gaan schilderen - voor THUIS!gebruik. Ik zou er al heel snel iets anders van gemaakt hebben dan dit logo :lol:

Echt ontzettend, maar dan ook ont-zet-tend knap geschilderd!

Dankje! Ik heb inmiddels wel wat opdrachten voor taarten maar niet zoveel hoor, het is echt hobbymatig hier dat scheelt misschien.
Het schilderen 'kost' me ongeveer 2 uur, de letters uitsteken en erop plakken kost voor mijn gevoel net zoveel tijd   :lol:

36 Laatst bewerkt door Sandra-lala (01-08-2011 10:30)

Dot schreef:

als je zo schilderen kunt, waarom maak je dan nog taarten?? ;)
hij is prachtig!!

Hahahah omdat mijn 'schilderkunst' bestaat uit het namaken van een bestaand plaatje, helaas komen er geen mooie schilderen uit mijn hoofd vloeien.... :s

En verder allemaal bedankt voor de leuke reacties!

37

super

38

Geweldig!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

39

prachtig! :thumb:

40

Heel mooi zeg, echt wel veel mooier dan een printje (en die vind ik ook mooi).

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

41

wauw, wat een mooie taart en prachtig hoe je hebt geschilderd. Dat je printer maar stuk blijft, ;)  vind dit mooier als een printje

42

Proficiat met zoonlief.

Idd, weg met die printer, dit is kunst, taartkunst! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

43

:o dank jullie wel hoor, wat een complimenten  :o

44

Wauw wat een kunstwerk!

45

Dit is echt kunstig zeg..  geweldig in 1 woord.

46

Wow echt prachtig!! :thumb:

Groetjes Puck

47 Laatst bewerkt door Theatje (03-08-2011 04:16)

:think: Nog even een vraagje wat is een frostingsheet??? En gaat dat dan in z'n geheel op de taart of haal je dat er weer af. Ik schilderde direct op de marsepein en dat lukte dus niet. Groetjes Thea

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

48

Theatje schreef:

:think: Nog even een vraagje wat is een frostingsheet??? En gaat dat dan in z'n geheel op de taart of haal je dat er weer af. Ik schilderde direct op de marsepein en dat lukte dus niet. Groetjes Thea

Bovenaan mijn topic kun je de sheet zien op de 2e foto. Het zijn A4 vellen die ik gekocht had voor mijn foodprinter. Ze gaan per 25 stuks in een doos, gekocht bij Cake Art.
Ze zitten op een laagje plastic omdat ze dus normaal gesproken door de printer gaan. Voor je het op de taart legt, haal je het plastic eraf.
Je kunt iets kleins schilderen en gewoon in de sheet knippen of snijden.
Ik had deze keer de cirkel met plastic en al op de taart gelegd. Omdat het voor eigen gebruik was en ik de frosting of icingsheet helemaal niet zo lekker vind, zeker niet met zo'n volle laag kleurstof.

Voor een vorige taart http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=155922 heb ik het wel zonder plastic op de taart gelegd omdat die ten eerste voor een bestelling was en er ook een groot deel wit was gebleven.
Ik hoop dat mijn antwoord een beetje duidelijk is.

49

GEWELDIG, wat ontzettend goed gedaan.
Het is inderdaad maar goed dat je het bewijs hebt meegeleverd ;)

Ik ben wel benieuwd of het nog lekker was om te eten, want mijn ervaring is ook dat teveel kleurstof echt niet lekker is.

groetjes karin

50

erg knap gedaan !

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh