1 Laatst bewerkt door Iris Zijlstra (31-07-2011 15:16)

Onderwerp: Plain and simple

Chocoladetaart! Simpel, maar oh zo lekker! Wist niet zo goed hoe ik de taart moest decoreren, dus heb het maar hierbij gelaten.

Chocoladebiscuit gevuld met chocolademousse en frambozen, afgesmeerd met dezelfde chocolademousse en driemaal overgoten met pure ganache.

http://irisoriginals.net/administrator/uploads/30juli2011-1_16;03;18_31-07-2011.JPG

http://irisoriginals.net/administrator/uploads/30juli2011-2_16;00;35_31-07-2011.JPG

Bedankt voor het kijken en feedback is altijd welkom!

Oh, en als iemand een tip heeft om de luchtbelletjes tegen te gaan, graag! In eerste instantie had ik er geen last van totdat ik de taart in de koelkast zette.

2

Re: Plain and simple

Ziet er mooi en heerlijk uit :thumb:  :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

ziet er heerlijk uit en klinkt ook nog eens heerlijk

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

4

Mmmmm zou zo een stukje willen eten :-)

5

Hmmmmmm jammie  :P

Ieder zijn smaak, ieder zijn taart! Ook voor al uw eetbare prints! Info?
www.smaaktaart.nl

Heel mooi

7

Hmm ziet er lekker ui!! :9
Mooi ook,lekker simpel!

"In every generation there is a chosen one.  She alone will stand against the vampires the demons and the forces of darkness. She is the slayer."

8

Oh dat ziet er heerlijk uit zeg!! :9  Ik zou zo een hap willen nemen :lol:  Als ik ganache maak( in de magnetron) dan roer ik nooit maar schud de schaal steeds een beetje, hierdoor voorkom je te veel lucht in de ganache. Het kan ook zijn dat je ganache nog iets te warm was op het moment dat je de taart in de koelkast zette dan krimpt de chocolade te snel en komen er ook luchtbelletjes is mijn ervaring. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Maar,,, met luchtbelletjes ziet ie er heerlijk uit hoor! Groetjes Thea

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!