1

Onderwerp: [FEEDBACK] Kaneelcupcakes met koffie-botercremetopping

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-J4SR3QRI.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-MHF6GFLU.jpg

Sinds lange tijd weer eens cupcakes gemaakt. Kaneelcupcakejes met koffie-botercremetopping.
Vond het opspuiten van de topping wel moeilijk, maar het is al met al redelijk gelukt, vond ik.

En ze smaken goed...
Dat is natuurlijk het allerbelangrijkst!

Groetjes!

Ik taart, jij taart, wij taarten, wij hebben getaart... Taarten is een werkwoord!

2

Re: [FEEDBACK] Kaneelcupcakes met koffie-botercremetopping

Zien er lekker uit :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Ze lijken me heerlijk!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

4

Klinkt lekker.... :)

5

Waar wil je feedback op?

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

6

Op hoe ze eruit zien en hoe ik beter kan spuiten de volgende keer. Ik vond de toefjes niet erg goed gelukt...

Ik taart, jij taart, wij taarten, wij hebben getaart... Taarten is een werkwoord!

7

Ok ;)

Allereerst zien ze er heerlijk uit! :9 Heb je het cupje erom weggehaald?

De toef is een kwestie van oefenen. Probeer de spuitzak goed boven het midden van de cc te houden, zodat de spuitzak een beetje schuin staat als je de randen spuit. Laat de crème dan gewoon vallen, zonder te trekken, het valt dan door de schuine stand van de zak vanzelf de goede kant op.

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

8 Laatst bewerkt door Cinneke (02-08-2011 09:15)

Ja het cupje had ik weggehaald... ik had er andere om willen doen maar kwam tot de ontdekking dat ik er geen meer in huis had. Ik heb namelijk siliconen bakvormpjes voor cc's. Daar garen ze mooier in, dan in papieren caisses.... dat ligt aan mijn oven denk ik. In papieren vormpjes brand meestal de onderkant aan, en dan is de bovenkant nog niet gaar genoeg.

Overigens: op het werk van mijn man zeiden ze dat ze overheerlijk waren, en vroegen ze of ik er niet iedere week kon maken... Er is volgens mij geen groter compliment te vinden.

9

Dat heb ik ook... Het helpt bij mij wel als ik de lege cups in de cupcakevorm leg, en ze er nog niet in druk. Ze zakken dan door het gewicht van het beslag wel wat naar beneden, maar onder de cup blijft wat ruimte. Daardoor komen ze niet tegen het bakblik aan en verbrandt het ook niet zo snel.