1

Onderwerp: ook maar even voorstellen :)

hallootjes !

zomaar op berichten reageren zonder dat iemand weet wie je bent is toch best knullerig....dus ik denk laat ikme even netjes voorstellen :D

Ik ben dus Liesjuh! 30 jaar en mama van 2 heerlijke knullen( bijna 10 en bijna 4 :D)
samen met deze heertjes en mijn vriend wonen we in Den Haag

geen huisdieren meer maar wel gek op dieren......
ik werk parttime als huishoudelijk hulp bij mensen thuis die zelf niet meer in staat zijn te doen.

verder weet ik niet zo gek veel te vertellen.... op t feit na dat ik ben aangestoken met het taarten bak virus......ik inmiddelsmn 2e taartje heb gemaakt en me bij jullie aan wil sluiten en als "beginner" graag van en met jullie wil leren  de taartjes nog leuker te maken :D

vragen? stelze gerust !!

groetjes Annelies a.k.a Liesjuh!

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh

2

Re: ook maar even voorstellen :)

Hallo daar!! :) Welkom op de gezelligste site van Nederland! Je hebt al twee taartjes gemaakt, ga je ze ook nog met ons delen?? Ik ben altijd erg benieuwd naar nieuwe taarjes. Groetjes en veel bakplezier, Thea

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

3

euhmmmmmmmmmmmm !! dat wil ik wel........ maar ben der nog ff niet uit HOE  hhahaha

ik zal eens gaan zoeken :P

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh

4

Hai liesjuh, welkom hier!
Ik meen je te kennen van een ander forum;) leuk dat je er bent! En heel veel bakplezier!

Leuke taartjes heb je al gemaakt!

Groetjes,
Fifi

Geniet van elke dag!!!!

5

Hoi Liesjuh!

Welkom hier, ik ben ook erg benieuwd naar je taarten!

Groetjes AFC addict

“Birthdays are nature's way of telling us to eat more cake.”