1

Onderwerp: Weer een Winnie en zijn vriendjes...

... maar ik mocht hem voor het eerst maken!

Was erg leuk om te doen, alleen lijken de figuurtjes niet helemaal goed :( Vooral Piglet wilde niet lukken, dus die (naar idee van iemand van het forum) met z'n kop in de honing gestoken.

Na mij Nemo-taart ( http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=159528 ) van deze week weet ik nu wel dat ik geen 2 van zulke bewerkelijke taarten meer doe in 1 week als ik weinig tijd heb   :lol:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KSUJP7FM-D.jpg

2

Re: Weer een Winnie en zijn vriendjes...

Erg leuk!!

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

3

Super zeg!!!!

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

Wat is hij leuk!  :thumb:

5

heel leuk! en knorretje op z'n kop in de honing  :lol:

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

Wauw wat een leuke!!!!

7

ik vind je figuurtjes mooi gelukt hoor! en geweldige oplossing om knorretje met z'n kop in de honing pot te doen :D  geeft nog een extra grappig tintje aan de taart ook!

Bedankt :)

Ja, ik weet niet meer wie nou laatst Teigetje ondersteboven in een pot had gezet. Maar toen Knorretje niet lukte heb ik het ook maar gedaan :) Simpele maar doeltreffende oplossing  :D

9

ik vind de fitguurtjes mooi gelukt hoor,bij mij zou het niet lukken nog,moet nog oefenen met boetseren,echt leuke taart!

10

Ik vind het een super taart en ik vind de figuurtjes zeker goed lijken hoor! En knorretje op de kop   :lol:

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

11

Hele mooie en leuke taart :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

12

Mooie taart :)

Ik heb je even gemeld want deze verdiend eigenlijk wel een plaatjes bij stapeltaarten toch ? :)

13

De figuurtjes lijken niet helemaal goed???? Echt wel.  Knap gedaan juist.

14

Erg mooi! En even naar de juiste rubriek verplaatst :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

Jozien schreef:

Erg mooi! En even naar de juiste rubriek verplaatst :)

Oeps... sorry!  :o

16

Ik vind hem geweldig leuk geworden. En de figuurtjes zijn erg goed gelukt. Ik weet niet of ik het je al na kan doen !

17

Hij is super mooi geworden!

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

18

Echt een super leuke taart :thumb:

19

Heel erg leuk

20

Erg mooi!

21

Wat een leuke stapel! :Y  En een goeie oplossing voor Knorretje, scheelt je weer een (lijkend) hoofdje boetseren!

22

Heel erg leuk, de poppetjes lijken erg goed hoor!
Maar een handige en leuke oplossing piglet zo in de honingpot.
Een supertaart!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

23

Wat een onwijs  leuke taart!!!

24

ja erg leuk geworden!!!

zag dat je ook bijtjes op een ijzerdraadje hebt. nu heb ik zelf van die draadjes gehaalt want had ook ideen. maar ze adviseerde mij in de winkel om er een folietje om heen te doen(omhet stukje dat in de taartt gaat) omdat het toch ijzerdraad is. ik vroeg me af of jullie dit ook doen? het lijkt mij dat als je dan het ijzerdraadje er uit trekt wanneer je hem aan wilt snijden dat dan de folie of zakje blijft zitten.

Wat leuk al die reacties :)

christine-h schreef:

ja erg leuk geworden!!!

zag dat je ook bijtjes op een ijzerdraadje hebt. nu heb ik zelf van die draadjes gehaalt want had ook ideen. maar ze adviseerde mij in de winkel om er een folietje om heen te doen(omhet stukje dat in de taartt gaat) omdat het toch ijzerdraad is. ik vroeg me af of jullie dit ook doen? het lijkt mij dat als je dan het ijzerdraadje er uit trekt wanneer je hem aan wilt snijden dat dan de folie of zakje blijft zitten.

Ik heb een rietje in de taart gestoken, hier een rolletje fondant in laten zakken en daar de ijzerdraadjes in gestoken. De 3 ijzerdraadjes heb ik in elkaar gedraaid, zodat ze niet allemaal 1 kant op draaien.