1

Onderwerp: Witte roesels

voor een collega. Zij is al 6 weken thuis na een operatie. En het afgelopen 1 1/2 jaar heeft ze het een na het andere voor de kiezen gehad. Dus vond ik dat zij wel een taartje had verdiend.
Een is gevuld met vanillecreme/schuddebuikjes en chocomouse.
En de ander is gevuld met bbroom en 4-vruchtenjam.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NOLLEMCA.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-J3YK4ATX.jpg

Groetjes Elvira

2

Re: Witte roesels

mooi :Y  :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Wat een super schattig taartje! En lief dat je die voor haar hebt gemaakt!

Don't just dream your life, but live your dreams too!

4

wat leuk: anders-omme roezels  :thumb:

mooie taart en super-gebaar :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Heel speciaal en leuk taartje

6

Leuk hoor, ik sla je foto even op in mijn inspiratie-mapje!

7

Dat is nu grappig, ik ben daar net mee in de weer, alleen had ik de roesels gefrild en dat zag er lang niet zo mooi uit als die van jou, en ik had een beetje ruzie met de overgang mooi te krijgen
Ben jij van beneden naar boven begonnen of omgekeerd ?

Hij ziet er schattig uit  :thumb:

8

gertieneke schreef:

Dat is nu grappig, ik ben daar net mee in de weer, alleen had ik de roesels gefrild en dat zag er lang niet zo mooi uit als die van jou, en ik had een beetje ruzie met de overgang mooi te krijgen
Ben jij van beneden naar boven begonnen of omgekeerd ?

Ik heb gewoon wat onregelmatige reepjes uitgesneden. Die heb ik ook gefrild en dan even laten drogen een paar minuten. En ik ben aan de bovenkant begonnen. Je moet niet proberen het te netjes te doen en gewoon groote en kleinere stukken gebruiken.
Ik ben benieuwd hoe die van jou eruit gaat zien.

Wauw prachtig zeg!!!!

10 Laatst bewerkt door gertieneke (30-07-2011 23:26)

elvira schreef:
gertieneke schreef:

Ik heb gewoon wat onregelmatige reepjes uitgesneden. Die heb ik ook gefrild en dan even laten drogen een paar minuten. En ik ben aan de bovenkant begonnen. Je moet niet proberen het te netjes te doen en gewoon groote en kleinere stukken gebruiken.
Ik ben benieuwd hoe die van jou eruit gaat zien.

Ik ben ook aan de bovenkant begonnen, maar dat wat over elkaar slaat werd zo hobbelig, nu heb ik het zaakje eraf gepulkt ( nadat ik die van jou heb gezien  :D ) want ik vind het niet mooi en ga het opnieuw proberen vanaf de onderkant. Misschien ben ik inderdaad te precies, want ik wil graag goed uitkomen en dat lukt niet erg
Wordt vervolgd...

11

Heel mooi!

12

Mooooooooooi!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl