Onderwerp: Sugargun
Hallo allemaal,
Ik heb gehoord dat je mooie draadjes kunt maken met een sugargun.. Maar nou sprak ik vandaag iemand die het echt helemaal niets vond:O Hebben jullie er ervaringen mee?
Groetjes DotjeSlagroom
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Sugargun
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Ik heb gehoord dat je mooie draadjes kunt maken met een sugargun.. Maar nou sprak ik vandaag iemand die het echt helemaal niets vond:O Hebben jullie er ervaringen mee?
Groetjes DotjeSlagroom
Ja ik heb het ook heel enthousiast gekocht, je kan er inderdaad ontzettend strakke draadjes van maken, iets dat met de hand niet lukt. Aan de andere kant gaat er niet heel erg veel in en moet je veel kracht zetten. Mijn ervaring, het is handig als je het regelmatig gebruikt.
Gr kelly
Ik gebruik hem vrij vaak, ideaal!
Ik zou niet meer zonder kunnen!!!!
Ik gebruik hem vrij vaak, ideaal!
Wat vind jij van het gebruik dan als ik vragen mag? Want ik ben eigenlijk ook al een tijdje benieuwd naar de ervaringen van andere sinds ik hem heb. Vind het soms zo stroef gaan..
Gr kelly
taartjesdroom schreef:Ik gebruik hem vrij vaak, ideaal!
Wat vind jij van het gebruik dan als ik vragen mag?
Want ik ben eigenlijk ook al een tijdje benieuwd naar de ervaringen van andere sinds ik hem heb. Vind het soms zo stroef gaan..
Gr kelly
Als hij stroef gaat moet je hem even uit elkaar halen en de plaatjes goed schoonmaken. Dat hielp bij mij al een hele hoop. En toen heb ik op de vierkantjes nog een beetje ingesmeert met cake release en hij gaat nu echt als een speer.
En nu gebruik ik hem steeds meer. Echt zelfs voor een heel klein sliertje komt hij de kast uit
Ik heb hem ook sinds kort en ik vind het ideaal om mee te werken. Goed schoonmaken is wel een vereiste en voordat ik de marsepein erin doe spuit ik een beetje bakboter op mijn pink en smeer de binnenkant dan met de boter in. Dat werkt erg goed.
zou niet meer zonder kunnen
Wat frisco door de fondant mengen, maakt het ook soepeler...
fondant even verwarmen in de magnetron (een paar seconden) en hij is ook een stuk soepeler!
taartjesdroom schreef:Ik gebruik hem vrij vaak, ideaal!
Wat vind jij van het gebruik dan als ik vragen mag?
Want ik ben eigenlijk ook al een tijdje benieuwd naar de ervaringen van andere sinds ik hem heb. Vind het soms zo stroef gaan..
Gr kelly
Als je hem met fondant gebruikt moet je er idd een beetje crisco doorkneden. Een klein beetje maar en dan kijken hoe het gaat. Als je er te weinig of juist te veel doorheen doet gaat hij stroef. Kwestie van uitproberen.
Ik vind hem echt fijn werken, maar je moet een een beetje handigheid in krijgen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Sugargun