Onderwerp: [FEEDBACK] Daar gaat ie dan... mijn eerste parade!!
Nou daar gaat ie dan: nu een paar maandjes bezig en begin t steeds leuker te vinden. Helaas niet zoveel tijd dus (nog) niet zoveel taartjes maar t begin is er! Ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden! Feedback is meer dan welkom!
Eerste (moederdagtaartje), voor een vriendin en mezelf! Vulling custard en aardbeienjam
Voor mijn zusje die haar eigen zaak begonnen is: gevuld met aardbeienyoghurtbavarois

De eerste keer op m'n werk na mijn zwangerschapsverlof moest ik natuurlijk iets voor mijn collega's meenemen! Gevuld met citroenbavarois en frambozengelei, ook heel erg lekker!

Voor een kennis die erg ziek is geweest, gevuld met bonbonblocvulling...
Hier was het allemaal om begonnen: de 2e verjaardag van mijn zoontje, een welbekende Bumbataart met n meppertje erbij. Hoort eigenlijk niet in dit topic, weet ik maar was er zo trots op! Onderste taart is gevuld met aardbeienyoghurtbavarois, bovenste met frambozenyoghurtbavarois.
En als laatste, vandaag voor een vriendin die jarig was, alleen was ze nog niet terug van vakantie haha! Dus ik heb er iemand anders blij mee gemaakt. Gevuld met witte chocolademousse en aardbeienyoghurtbavarois.

Alvast bedankt voor jullie feedback!
groetjes Wendy