Re: ~~signorita Conchita op haar diva bank~~
wauw wat een prachtige creatie
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000566826483
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » ~~signorita Conchita op haar diva bank~~
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wauw wat een prachtige creatie
Wat een gave taart!!!
Helemaal leuk. Echt gaaf gedaan!
Wauw echt heel gaaf!!
Wow, wat een leuke reacties zeg!!!
Ben zelf ook wel heel tevreden met het resultaat, zaterdag had ik nog zo mijn twijfels of het wel zou gaan lukken dit project!
Ik had 's avonds eerst nog een gezellig etentje met de buufjes, de bank was toen net bekleed!
Uiteindelijk om 2 uur 's nachts (ik lijk wel niet wijs!) begonnen met de rest, ik had ineens veel zin om de taart af te gaan maken
het ziet er heel mooi uit, zal wel een werk geweest zijn die jurk
Wauw wat een mooie dame!
Groetjes Iris
Wat knap ! Leuk gedaan!
Vind het heel leuk hoe je stof maakt. Probeer ik ook altijd met mijn poppentaarten om de jurken echt te laten lijken. Echt heel mooi en origineel gedaan!
Nog even zeggen dat ik deze echt GEWELDIG vind Bianca!!! Echt heel erg leuk!!
Wauw dit is echt gaaf!!
Echt super!
Echt een mooie taart hoe heb je in hemels naam die jurk zo mooi gekregenen die bank net echt wow
Geweldig
Wat een ontzettend leuke taart!!
Mooi van opzet en mooi geboetseerd!
tsja, wat zal ik eens toevoegen
heb je de cake ook nog gevuld of is het alleen 4/4e-cake?
bedankt voor jullie complimenten!!!
@thesolshow,
ja hoe doe je dat die jurk, heeeel veel ruches maken en die er maar opplakken
@Carien:alleen een laagje botercreme ertussen om het aan elkaar te laten plakken, maar de cake is zo lekker (zeker met de laag marsepein eromheen ) dat je eigenlijk ook geen vulling nodig bent, ik zou er hooguit voor kiezen om een dun laagje jam ertussen te doen, de cake is ook behoorlijk machtig!
super gaaf!!
Ik vind hem in een woord; GEWELDIG!!!!
Echt heel erg mooi gemaakt!
Ik heb een vraagje, ik vind het gezichtje (oogjes) zo mooi getekend, waarmee heb je die lijntjes zo fijntjes gekregen?
Ik vind hem in een woord; GEWELDIG!!!!
Echt heel erg mooi gemaakt!
Ik heb een vraagje, ik vind het gezichtje (oogjes) zo mooi getekend, waarmee heb je die lijntjes zo fijntjes gekregen?
Dat heb ik gedaan met de stiften met eetbare inkt, werkt erg handig
Wauw...die is leuk zeg!
En ook erg mooi op de foto gezet overigens.
ohw wat is dit een mooie! mag ik vragen hoe je die ophoging van die bank zo hebt gekregen(rugleuning) het lijkt mij namelijk dat die er af zou vallen als dat uit een stuk is?? ik vind hem ontzettend gaaf!!!
Vind de chaise longue heel erg leuk!! De rok ook mooi gedaan
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » ~~signorita Conchita op haar diva bank~~