Onderwerp: Vakantie !! Na 240 opdrachten !!
Voor de flauwekul eens geteld... sinds mijn vorige vakantie (augustus 2010) heb ik gewoon 240 opdrachten gemaakt... zonder proeverijen / workshops / eigen probeersels! Geen idee wat andere maken maar volgens mij is dat een behoorlijk aantal
Nu de laatste showen en dan 3,5 week vrij , om daarna meteen met 3 bruidsopdrachten weer te beginnen
Voor Susan en Lars een kleine bruidstaart... Poppetje bleek ook eigelijk wel iets te groot
Maar ze wilde deze er graag op zodat de taart voor de kindjes ook leuk was...
Maatjes 22,5 - 17,5 - 12,5

Voor Leon en Rachel, hier had ik eerder al een klein taartje voor gemaakt maar nu hadden ze hun echt bruiloft! Ook geen grote, 20 - 15 cm ..

Deze taart voor Jaimy, toystory - look, de mama had zelf de poppetjes van de AH voor erop.. Dus een beetje kale taart op de foto!

Dit mocht een hele lieve kitty worden! Vorig jaar mocht ik ook de taart voor Evy maken, erg leuk als je de klanten ziet terug komen!

Een geboortetaart voor een vriendin van me.... als cadeautje... Gelukkig beviel ze net voor mijn vakantie

En als laatste een kermis taart, iets met de breakdance graag... In overleg met de mama is t dit geworden... 

Dat was hem weer!! Iedereen fijne vakantie en tot over 4 weken!!
!
jij hebt veel gemaakt in 1 jaar