1 Laatst bewerkt door Debsters (29-07-2011 23:22)

Onderwerp: Even voorstellen... :)

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Debbie, 31 jaar uit Hellevoetsluis.. Heb 2 dochters van 8 en bijna 2 en ben sinds een paar maanden verslaafd geraakt aan bakken..  ;)

Ik was van beroep schuldhulpverlener, maar ik ben vorig jaar april van de trap gevallen en heb daarbij mijn bovenbeen, en knie verbrijzeld waardoor ik 8 maanden niet mocht lopen, en als complicatie heb ik een dubbele longembolie gehad dus het scheelde niet veel of ik was er niet meer geweest..  Ik ben nu ook voor 100% afgekeurd maar niet voor altijd..! dus dacht ik laat ik eens proberen om taarten en cupcakes te gaan maken gewoon als afleiding en niet meer alleen maar ziek zijn en ik moet zeggen dat het me goed af gaat  :)

Ik heb al meerdere bestellingen gehad voor cupcakes en taarten en hoop er uiteindelijk iets aan te gaan verdienen.. ;)
Binnenkort wil ik de module 1 cursus gaan doen van PME om nog meer de fijne kneepjes te leren...

Dit was het wel een beetje kort verteld... Ik hoop op dit forum veel te leren en te lezen van andere en misschien wat feedback te krijgen over mijn taarten en cupcakes.. :)

Groetjes,

Debbie

Carpe Diem... dat heb ik zeker geleerd het afgelopen jaar..

2

Re: Even voorstellen... :)

Mooie afleiding hé dat bakken :)
welkom en veel plezier op dit forum :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Dankje!  :)

4

Hahaha,nog iemand die aangestoken is door het taartenvirus. :Y  :Y  :lol:
Veel plezier met bakken.

groetjes yvon

5

hahaha  dat gaat helemaal goed komen!  ;)  Heb binnenkort mijn eerst bruidstaart.. echt super!

@ Emmy635 wat maak jij mooie taarten zeg! echt super!!

6

Welkom en heel veel bakplezier!

7

Debsters schreef:

hahaha  dat gaat helemaal goed komen!  ;)  Heb binnenkort mijn eerst bruidstaart.. echt super!

@ Emmy635 wat maak jij mooie taarten zeg! echt super!!

:o Dank je :)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

8

Hoi,

Je reageerde net op mijn taarten en zie dat je uit Hellevoet komt, grappig! Mooie taarten maak je!

Groet,
Madelon

9

Hoi,

Dat had ik niet gezien.. leuk dat je ook uit hellevoet komt.. en zoals ik al zei vind jouw taarten ook erg mooi...;)

Groetjes,

Debbie

10

Hallo Debbie,
Moest je nou echt een been breken, om je zelf hulp te verlenen,en met bakken te beginnen?
Zo zie je maar weer,elk nadeel heeft zijn voordeel.
Heel veel bak en decoreer plezier.
WELKOM.
Beterschap.

Opa uit 1946 ontdekt taarten en cake's voor kleindochter uit 2006.
Zij is er blij mee,en hij zeker.