1 Laatst bewerkt door meentje (30-07-2011 13:45)

Onderwerp: Disco Fever [FEEDBACK]

Deze taart is net af, hij is voor morgenavond... Hoop dat hij blijft staan, want hij is achteraan aan het zakken...  :(  Heb nochtans dowels gebruikt, maar hij zakt precies in naar achteren toe... Pfff... en hij wilde aan geen kanten strak worden  :nooo, denk dat het vochtig weer is... Heeft iemand tips tegen luchtbellen?  Zou ik enorm blij van worden  O-)
Al bij al vond ik het hééél leuk om deze taart te maken, morgen nog een uurtje rijden om hem te leveren, zal weer mijn hartje vasthouden! Hopelijk vinden ze hem leuk  :Y

Komt ie:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RBRR83QW-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-E3BF6LKQ-D.jpg
Hier foto bij daglicht en vanaf de zijkant zodat je kan zien hoe hij gezakt is...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WWBVJWXQ-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XPBOCF6X-D.jpg

2

Re: Disco Fever [FEEDBACK]

Heel gaaf :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Nou ik weet wel zeker dat ze hem super mooi vinden!  :Y  Ik vind hem echt heel gaaf!!!! Mooie kleuren ook.

Wat balen dat hij naar achter hangt. Ik kan me voorstellen dat je ff in de stress zit. Zijn je dowels wel evenlang?? heb je er ook genoeg gebruikt??
Kun je de lagen er niet voorzichtig afhalen, en kijken of je dowels nog wel recht staan, want als ze enigzins scheef staan, dan kan het inderdaad zijn dat je taart omvalt.
Zijn je tussenlagen van karton of cakeboards, want als je kartonnetjes hebt gebruikt kan het zo zijn, dat ze doorzakken.

Je luchtbellen krijg je eruit door er met een naald in te prikken, of van bovenaf met je smooter naar beneden gaan, en zo de luchtbellen eruit strijken.

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes San

4

Super! :thumb:

Prachtige taart hoor ! Kan alleen maar zelfde tips als vorige medebakster geven, niet echt uit ervaring (heb zelf nog maar 1 keer een stapeltaart gemaakt  :o ) maar uit kennis over de theorie  :lol:

Verder  :thumb:

6

wat een prachtige taart  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

7

Leuk gedaan, die discobal maakt het echt af! Succes met het transport.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

8

Tips had je al van Sann  ;)
Hoop idd dat hij blijft staan want hij is super gaaf !!  :thumb:

Hij is gaaf! Hopen dat hij goed aankomt, dat hij een beetje scheef is, zie je waarschijnlijk zelf alleen. Succes!

10 Laatst bewerkt door tamara14 (30-07-2011 10:41)

ooooooow Lindsay, hij is super! Gave kleurencombi ook en heel leuk met de silhouetten  :thumb:  :thumb:

Bij de tips die al eerder zijn gegeven, sluit ik me helemaal aan.

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

wat een gave taart!!

groetjes Evelyne

12

Tips heb je al gehad dus kan alleen zeggen dat ik het een leuke mooie taart vind!

13

Sannn schreef:

Nou ik weet wel zeker dat ze hem super mooi vinden!  :Y  Ik vind hem echt heel gaaf!!!! Mooie kleuren ook.

Wat balen dat hij naar achter hangt. Ik kan me voorstellen dat je ff in de stress zit. Zijn je dowels wel evenlang?? heb je er ook genoeg gebruikt??
Kun je de lagen er niet voorzichtig afhalen, en kijken of je dowels nog wel recht staan, want als ze enigzins scheef staan, dan kan het inderdaad zijn dat je taart omvalt.
Zijn je tussenlagen van karton of cakeboards, want als je kartonnetjes hebt gebruikt kan het zo zijn, dat ze doorzakken.

Je luchtbellen krijg je eruit door er met een naald in te prikken, of van bovenaf met je smooter naar beneden gaan, en zo de luchtbellen eruit strijken.

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Dank je San voor de tips, heb idd karton gebruikt als tussenlaag, volgende keer maar eens proberen met de cakeboards  :Y   ivm luchtbellen ga ik zeker eens proberen, nogmaals dank je wel!

14

Dank je wel iedereen voor de positieve reacties :Y  De taart staat er nog steeds en niet verder gezakt  :Y  ikke blij  :D  Pfff... denk toch niet dat stapeltaartjes mijn ding zullen worden, geef mij maar klein en fijn zoals de cupcakes  :Y

15

Erg mooie taart!!
Ik kan je frustratie wel begrijpen..
Ik haal de luchtbellen er altijd met een steriele naald er uit.

Ieder zijn smaak, ieder zijn taart! Ook voor al uw eetbare prints! Info?
www.smaaktaart.nl

16

Wow, supergaaf!!

Lieve groetjes!!
Kim