1 Laatst bewerkt door DebbyDaniel (29-07-2011 21:14)

Onderwerp: [FEEDBACK] Eerste puzzelplaatje, maar hoe nu verder ...

.... ik heb vanavond mijn eerste puzzelplaatje gemaakt (een kleintje).

Ze lijken best toch ;-).

http://img843.imageshack.us/img843/2976/hellokittyi.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us
Maar kan ik nu het beste de zwarte lijntje maken?

Ik heb een tube Wilton Black Decorating Gel maar ik ben bang dat ik het topje te ver heb afgesneden want er komt een hele dikke lijn uit. Die dan ook nog een beetje inzakt/uitvloeit (zie de het linker oor van het rechterplaatje). Grrr ... dat gaat hem dus niet worden want dan is mijn plaatje echt verknald.

Tips heel welkom!!

Het plaatje komt op een taartje wat ik over 2,5 week ga maken, maar ik had vanavond al zin om te knutselen.

Ben benieuwd naar jullie oplossingen/tips.

2 Laatst bewerkt door Movado (29-07-2011 21:18)

Re: [FEEDBACK] Eerste puzzelplaatje, maar hoe nu verder ...

Mogelijk dat je een tip kunt halen met een kleiner gaatje, volgens mij heb je tips die ook op de tubes passen...

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart

3

echt zin om te knutselen?? Misschien met fondant...?
Anders met bakpapier een spuitzakje met tip knutselen..

Enigste snelle oplossingen die ik nu kan bedenken...

Good luck maar ziet er al super uit hoor! Bij twijfel zou ik het zo laten en andere dag afmaken....

Groetjes

4 Laatst bewerkt door DebbyDaniel (29-07-2011 21:42)

Miranda82 schreef:

echt zin om te knutselen?? Misschien met fondant...?

Heb ik geprobeerd, maar het is maar een klein plaatje, ik denk 8cm hoog. Dat wordt zoo'n gepriegel ;-).

Miranda82 schreef:

Good luck maar ziet er al super uit hoor! Bij twijfel zou ik het zo laten en andere dag afmaken....

Groetjes

Dank, ik denk dat ik dat inderdaad maar ga doen. Even opbergen en morgen verder.

Ik moet morgen in Utrecht zijn en daar zit volgens mij ook een shop, kan ik altijd nog zien of ik iets slims kan vinden.

5

sugargun! Ik vind die dus onmisbaar voor zoiets. Voor dunne lijntjes zo'n rondje met meerdere kleine gaatjes pakken, werkt zo handig. Het is wel even een duur ding in aanschaf.
Evt. met een knoflookpers zou het ook nog kunnen.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

6

idd.. SUGERGUN... Ik maak geen taart meer zonder. Vond het ook een duur ding maar hij heeft zichzelf echt al snel terugverdient.... Het is is SUPER ding. De lijntjes worden heel mooi. Zo doe ik het altijd bij een puzzelplaatjes. (al vind ik het plaatje zonder zwarte lijntjes ook mooi!)

Succes!