1

Onderwerp: slagroom in taart ?

Ik zit met een vraag
(heb de zoekfunctie proberen te gebruiken maar kreeg geen pagina voor me)

Ik ga vandaag mijn taart vullen voor mijn kinderen (die vieren morgen hun 2de verjaardag) nu wilde ik dus aarbeide mouse en slagroom als vulling doen.

Maar dat wil/ga ik vandaag al doen, en daarna bekleden en morgen lekker opeten ;)  Maar ik zit met de slagroom.. Kan ik dit gewoon kloppen zoals op verpakking staat en in de taart doen. (dijkje bc )
of moet er klopmix door dat het wat stevigere wordt?
blijft het dan goed tot morgenmiddag? gekoelt bewaard.

bedankt

2

Re: slagroom in taart ?

bij de recepten staat dit:

http://www.deleukstetaarten.nl/recept/2 … +Slagroom/

dat gebruik ik altijd.

enne maak je de AB mousse van hier?

zo ja, hou er dan rekening nmee dat het best lang op moet stijven voor je het gebruikt...

succes!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

3

ik doe er altijd klopfix doorheen maar tegenwoordig maak ik eigenlijk altijd de aangevette slagroom  ( staat bij de recepten). Dan blijft het toch nog stevig.
En als je het goed gekoeld bewaard kan dat prima hoor tot morgen.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

4

Bedankt voor de snelle reacties!

Ik AB mouse heb ik kant en klaar gekocht  :o
en de slagroom hoef ik alleen te kloppen en 2 scheppen suiker door te doen... dus erg makkelijk allemaal :o  (moet namelijk nog meer taarten maken en weinig tijd)

dan ga ik een pakje klopmix halen

5

als je dan toch gaat zou ik ook de mascarpone meenemen, daar wordt het echt mooi stevig van... maar goed...

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

6

ik maak vaak mousse, meteen in de taart en verder afsmeren/bekleden enz; laat 'm nooit eerst opstijven en gaat altijd goed (wel met 1:1 dijkjes ;) )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl