Onderwerp: Disney koekjes
Ik vind ze zelf zo leuk geworden. Helaas heb ik niet altijd tijd om met daglicht foto's te maken, die zijn dus niet zo mooi.

Groetjes Annemarie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Disney koekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vind ze zelf zo leuk geworden. Helaas heb ik niet altijd tijd om met daglicht foto's te maken, die zijn dus niet zo mooi.

Heel erg leuk 
Wat een leukerds, lijkt wel een beetje op memory ( vind ik trouwens ook leuk !) 
Echt lief!
Wat een mooie printjes. Prachtig zo die kleuren 
Super leuk!
Mooi gedaan hoor
Wat een gaaf idee!! nooit bedacht dat ik koekjes ook met een printje kan decoreren !! gaaf ! dat ga ik snel ook eens doen
uit welke mal komt dat ieniminie strikje?
hoe groot zijn deze koekjes?
mooie en leuke koekjes 
Wat een leuk idee! Ik wilde al een foodprinter maar nu ik dit zie helemaal. Gelukkig ben ik bijna jarig.
Koop je deze printjes kant en klaar (en waar dan?)
Erg mooi gedaan
Heel erg mooi geworden.
Ik denk ook over een foodprinter na, maar ben bang dat ik hem niet genoeg gebruik.
Bedankt voor alle complimenten.
De strikjes komen uit een siliconen mal met meerdere strikjes. Ik denk dat ik hem bij Ellen's Creative Cakes heb gekocht.
De koekjes zijn 5 bij 5 cm.
Ik heb zelf een foodprinter en kan dus printen wat ik wil. Ik zoek plaatjes via Google afbeeldingen. Voor grote plaatjes doe ik onderwerp + wallpaper. Voor deze kleine plaatjes heb ik op het juiste formaat gezocht. Ze zijn 160 bij 160. Omdat ik ze zo leuk vond heb ik ze opgeslagen in Word, als iemand met foodprinter ze wil kan ik ze zo mailen. Heb je geen foodprinter dan kun je printjes bestellen bij mensen met een foodprinter (ik bijvoorbeeld) of hier via de site.
Ik maak ook maar 1 of 2 taarten per maand (daarnaast nog CC's en koekjes) en gebruik met foodprinter minimaal 2x per maand, als ik even niets heb print ik gewoon iets in het voren, je kun de printjes echt lang bewaren als je ze maar snel uitsnijdt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Disney koekjes