1 Laatst bewerkt door christine-h (27-07-2011 22:40)

Onderwerp: kan fun cake fondant met tylose

kan de fun cake fondant (marsmellow) van de leukste taarten shop gemengt worden met tylose zodat het uit hard??

Re: kan fun cake fondant met tylose

Mijn ervaring is dat funcakes nooit echt hard wordt met tylose erdoorheen. Maar hij wordt zeker harder dan hij is  :Y

3

gelukkig. want was helemaal vergeten te kijken of ik de goede fondant had bestelt. het is namelijk voor een boetseer beertje :D

4

ik had de funcakes fondant laatst gemengd met tylose en gewoon, zonder zakje erom op mijn werkblad laten liggen....de volgende ochtend was hij nog gewoon kneedbaar.
volgens mij voegt de tylose niet veel toe :)

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

5

oke dankjewel

6

ik heb een koetje geboetseerd met funcakes fondant en tylose.
ging prima, ik begon zonder tylose, maar doordat ik nogal vaak opnieuw begon werd hij wel plakkerig en zacht. met tylose ging het prima..en...bleef ook wel gewoon kneedbaar..maar stortte niet in ofzo (toen hij eenmaal gelukt was)....

dus mijn ervaring: gewoon doen!

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

7

ik heb zojuist een keiharde bal weggegooid....... kon er een ruit mee ingooien zo hard....
was zwarte fc fondant met tylose

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

8

Mijnemop schreef:

ik heb zojuist een keiharde bal weggegooid....... kon er een ruit mee ingooien zo hard....
was zwarte fc fondant met tylose

Hier hetzelfde! Alleen duurt het denk ik wat langer voordat het écht hard wordt.

Don't just dream your life, but live your dreams too!

9 Laatst bewerkt door christine-h (29-07-2011 11:36)

ik gooide mijn harde "ballen";) ookaltijd weg.

maar zag pas een how to over het weer zacht maken van dat spul! gewoon kapot breken en als maar blijven kneden tot het weer zacht is. it works!!!! weet alleen niet of dat ook werkt als er tylose door heen zit denk het niet