26

Re: hoe rainbow dust aanbrengen

Karin09 schreef:
Soesie schreef:

Sorry dames maar ik koop alcohol 96% bij de apotheek en die is geschikt voor consumptie, uiteraard niet om zo te drinken. ........
Doe wat je wil, ieder zijn ding. Maar ik wilde dit toch even zeggen.

Geschikt voor consumptie, maar niet om zo te drinken............. :think:

Dwz... als je het verdunt kan je het dus drinken. 96% zou ik niet drinken ivm wegbrandende ingewanden zoals Suuz al zei.  :)

27

Karin09 schreef:
Soesie schreef:

Sorry dames maar ik koop alcohol 96% bij de apotheek en die is geschikt voor consumptie, uiteraard niet om zo te drinken. ........

Het gaat mij niet om doe wat je wil, maar wel om dat als er hier adviezen worden gegeven, zeker voor degenen die voor anderen bakken, dat dat veilig wordt gedaan..............en ook al verdampt de alcohol, wat er achter blijft moet wel gezond zijn  ;)

Ik hou het toch maar bij de rejuvenator spirit.

Nee niet om zo te drinken, want dat is altijd nog anders dan ermee dusten of iets dergelijks. Het is wel 96% alcohol wat je op zou drinken.
Doe wat je wil, ik die van de apotheek, jij de rejuvenator  :thumb:
Verder ga ik er niet op in, alles is gezegd, dit is muggenziften. :x

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

28

Vizzstick schreef:
Karin09 schreef:
Soesie schreef:

Dwz... als je het verdunt kan je het dus drinken. 96% zou ik niet drinken ivm wegbrandende ingewanden zoals Suuz al zei.  :)

Geloof niet dat ik heb gezegd dat het te drinken is als je het verdunt'die conclusie trek jij.
En nu ga ik op mijn handen zitten.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

29

:s  :s
Waarom wordt er nu zo gereageerd? Heb ik iets verkeerds gevraagd/gezegd?

Maar goed...........dan ga ik ook maar op mijn handen zitten...........ik hoop iig dat TS een antwoord heeft op haar vraag.........daar ging dit topic uiteindelijk over.

30

't ligt niet aan jou hoor Karin  ;)  Ik snap waar je heen wilt  :Y

Ik heb overigens tot dusverre alleen maar kunnen vinden dat de alcohol van de apotheek / drogist niet geschikt is voor consumptie, en zelfs schadelijk is voor de gezondheid, dus ik hou het ook veilig bij de rejuvenator van Sugar Flair.. die is er tenslotte ook echt voor gemaakt.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

31

Soesie schreef:
Vizzstick schreef:
Karin09 schreef:

Geloof niet dat ik heb gezegd dat het te drinken is als je het verdunt'die conclusie trek jij.
En nu ga ik op mijn handen zitten.

Dat zeg ik ook niet, dat is inderdaad een conclusie die ik trek, puur omdat als het geschikt zou zijn voor consumptie zou je het verdunt zonder ziek te worden kunnen drinken.
Dat is alles wat ik duidelijk wilde maken. en dat wil dan ook niet zeggen dat ik daarmee direct gelijk heb.  :/

Geen idee hoe jullie dit opvatte, maar het was geenzins lullig of iets dergelijks bedoelt?  :)