Onderwerp: Gewicht van de eieren
Vraagje is het gewicht van de eieren met of zonder schaal? groetjes arinabakgraag
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Gewicht van de eieren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vraagje is het gewicht van de eieren met of zonder schaal? groetjes arinabakgraag
Hallo misschien een stomme vraag, is het gewicht van de eieren met of zonder schaal groetjes Arinabakgraag
zonder...
Ik weet niet wat je titel betekent maar het gewicht van de eieren is zonder schaal.
dank julli wel. Ik weet niet hoe de topic werkt , vandaar het rare berichtje groetjes
Ik heb je even gemeld bij de moderators, met de vraag of ze de titel even kunnen aanpassen.
Dit kun je zelf trouwens ook doen als je iets verkeerd hebt gedaan.
Gewoon door onder aan het berichtje op de knop 'melden' te klikken. Dan kom je in een schermpje waar je aan kunt geven wat je wilt.
Succes!
't valt wel op, toch...????Het maakte iig mij nieuwsgierig.
't valt wel op, toch...????Het maakte iig mij nieuwsgierig.
Mij ook!!
mij ook!
idd
hoe heb je de titel zo gekregen eigenlijk?
Ik dacht juist dat het een virus was, zat te twijfelen of ik het aan zou klikken
idd
![]()
hoe heb je de titel zo gekregen eigenlijk?
als je één voor één de icoonjes boven aan je berichtje aanklikt (dus, B, I, U, enz.) dan krijg je dus deze gekke tekens te zien...
Arina, weet nog niet helemaal hoe je het voor elkaar kreeg, maar je weet wel hoe je een nieuw topic moet openen blijkbaar
Dan kun je een topic onderwerp invullen (gewoon typen ) boven al die letters als B I U
en daaronder je vraag stellen
Misschien interessant om te weten dat elk recept ervan uitgaat dat een ei een medium ei is van 50 g, waarvan 20g eigeel en 30g eiwit
Ghi, leuke titel, maar ik heb hem toch maar veranderd.
Dank jullie wel voor de reactie. Ik kon de letter niet cursief en onderstreept krijgen, heb toen alles gekopieeerd en toen geplakt hahaha. Het heeft wel wat teweeg gebracht merk ik. groetjes
Was wel grappig, haha!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Gewicht van de eieren