Onderwerp: [How To] Henna Icing decorating
Hierbij de How To voor henna Decorating with RI. Ik hoop dat de plaatjes voor zich spreken. De kunst van het decoreren begint bij de techniek. Deze staat hieronder centraal. Het hennatekenen zelf is niet zo 123 te leren. Hiervoor geef ik uitgebreide workshops om ingewikkelde designs makkelijk zelf te maken (stijlen). Dit vergt tijd en heel veel oefenen. Mochten er naar aanleiding hiervan nog vragen zijn kun je ze gerust stellen! Have fun decorating
De carrotbag gebruik ik om de cone te vullen met de royal icing. Hiervoor kun je echter ook een spuit gebruiken of een diepvrieszakje.
Voordat je kan beginnen, knip je desgewenst het tipje van de cone. Voor fijne lijnen knip je heel weinig van het tipje af, voor dikkere lijnen knip je wat meer van het tipje af.
Use your imagination! Je kan uiteraard ook met voorbeelden werken. Dan kun je eerst op 'papier' oefenen alvorens aan je taart of cupcake te beginnen. Ik werk echter graag uit de losse pols. Dus weet van tevoren nooit wat het uiteindelijk worden zal. Zo blijft het altijd een verassing!