Onderwerp: vraagjes
hallo,
ik wilde graag weten wat jullie voor karton gebruiken en ze daarna mee bekleden? (dan heb ik het over de taart kartonnen onder de taarten)
groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » vraagjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo,
ik wilde graag weten wat jullie voor karton gebruiken en ze daarna mee bekleden? (dan heb ik het over de taart kartonnen onder de taarten)
groetjes
Ik gebruik van die ronde van vetvrij karton
Marian
Bericht bewerkt, reclame is niet gewenst.
Hoi Christine,
In de leukste taarten shop kun je onderplaten kopen.
Zelf haal ik altijd gewoon een paar kartonnen dozen bij de supermarkt, snij het formaat dat ik nodig heb uit (2 of 3 keer), plak 2 of 3 kartonnen bovenop elkaar (1tje is niet stevig genoeg). Dan doe ik er een cadeaupapier omheen zodat het er leuk uitziet en wat ook nog een beetje bij de taart past natuurlijk, daarna nog wel een transparante folie eromheen wikkelen, anders trekt er vocht en vet in het cadeaupapier (en dus uit de taart!)
Ik hoop dat mijn antwoord een beetje duidelijk is, opschrijven is toch anders dan doen...
Succes in ieder geval!
dank jullie wel!
die ronde gebruik ik ook. maar zag al die vierkante en daar was ik nog niet helemaal achter. had ook dat van kartonnen dozen in mijn hoofd en al pakpaieren gehaalt speciaal om de kartonen mee te bekleden. goede tip van het folie alleen word het dan niet erg rommelig met lucht er onder enzo?
strak werken dan gaat het goed (gewoon netjes inpakken)
zoals veel mensen hier ga ik naar de Gamma en laat de dunste MDFplaat in stukken zagen (effe uitrekenen welke maat het 'ecomomischt' is om zoveel mogelijk plankjes te krijgen). Wanneer je een Gammapasje hebt, zagen ze het gratis voor je (helemaal haaks ). Plankjes zijn harder en dus minder luchtproblemen
strak werken
dan gaat het goed (gewoon netjes inpakken)
zoals veel mensen hier ga ik naar de Gamma en laat de dunste MDFplaat in stukken zagen (effe uitrekenen welke maat het 'ecomomischt' is om zoveel mogelijk plankjes te krijgen). Wanneer je een Gammapasje hebt, zagen ze het gratis voor je (helemaal haaks
). Plankjes zijn harder en dus minder luchtproblemen
ah dat is ook nog een super idee!!! dankjewel!
Ik heb ook hier bij de plaatselijke bouwmarkt plankjes laten zagen in verschillende maten voor 'n paar euro. Daarna met leuk papier wat ook terugkomt in de taart bekleden en dan strak het folie eromheen. Werkt goed en de plankjes komen telkens gewoon terug.
Ik heb ook hier bij de plaatselijke bouwmarkt plankjes laten zagen in verschillende maten voor 'n paar euro. Daarna met leuk papier wat ook terugkomt in de taart bekleden en dan strak het folie eromheen. Werkt goed en de plankjes komen telkens gewoon terug.
ja dat is wel makkelijk als ze steeds terug komen wel zo milieu bewust
Ik vraag daar gewoon altijd om want de ontvangers doen niks met die plankjes. En dan hoef ik niet telkens nieuwe te halen...
mensen vragen zelf ook of ik ze wil terug hebben; dat wil ik wel graag
@carien.. hahah ik ook!!!!;)
ik heb er altijd wel een paar op voorraad hoor.. maar het is toch wel fijn.. al is het alleen maar voor taartjes voor jezelf,of dummies ofzo..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » vraagjes