Onderwerp: Ik stel me ook maar even voor!

Hoi Taartenfans!
Ik ben Annemiek Gofers en sinds kort heb ik een nieuwe hobby: Taarten maken!
Ik ben 32 jaar en heb een tweeling, Sophie en Thom en zij worden volgende week 1 jaar! Verder ben ik gelukkig getrouwd met Mark en wonen wij in een klein plaatsje in Brabant, Lierop.
Ik werk bij de Politie als Personeels Management Adviseur.

Hoe ben ik tot de hobby van taarten maken gekomen. Ik ben erg graag creatief bezig (bloemschikken, borduren, schilderen) maar wilde eens wat anders. Op de verjaardag van het zoontje van een vriendin van mij mocht ik een stukje van een heerlijke taart proeven die zij had laten maken. Het was een kabouter plop taart. Ik was zo enthousiast over hoe de taart eruit zag (en natuurlijk ook hoe hij smaakte  ;) ) dat ik dacht: z'on taarten wil ik ook maken!!!
Begin mei heb ik een workshop gevolgd en volgende week ga ik mijn eerst eigen taart (proberen te) maken voor natuurlijk de verjaardag van mijn kindjes! Ik heb via de webshop van deze site alle spullen gekocht en volgens mij ben ik er wel klaar voor hahahahaha! Ik heb er in ieder geval erg veel zin in!

Ik vindt het ook erg leuk om hier ervaringen te delen, en veel tips op te doen, want alle tips, trucs en hulp kan ik nu nog goed gebruiken!

Groetjes!!!

2

Re: Ik stel me ook maar even voor!

welkom en veel plezier op dit leuke forum :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Welkom en heel veel bakplezier!

4

welkom