1

Onderwerp: bruidstaart aansnijden...wat doen jullie met die stokjes?

Hallo,
Misschien een rare vraag...
Ik ga een 4 laags bruidstaart maken en die wil ik deze keer stutten met van die houten stokjes. Normaalgebruik ik daar koekjes (langnekken voor) maar ik wil nu geen ENKEL risico op een scheve taart lopen. Maar goed, ik moet straks de taart aansnijden en verdelen..maar wat doe ik met die stokjes in de taart? Je kunt ze toch moeilijk voor het serveren met je vingers uit de taartpuntjes gaan plukken? Hoe doen jullie dat?
Alvast bedankt!
groetjes,
Natadja

This too shall pass!

2

Re: bruidstaart aansnijden...wat doen jullie met die stokjes?

Meestal kan je de taart wel zo snijden dat je ze er met het mes uit kan wippen en dan eruit halen!  :Y

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Ik heb er een pincet voor gekocht :)

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

4

Je kunt ook gewoon een handschoentje aan doen er ze er dan tijdens het aansnijden eruit halen. Komt wel zo hygienisch over .

Carpe Diem !

5

Bedankt...ik krijg hier goede ideeen!

This too shall pass!

6 Laatst bewerkt door Miss Pebble (27-07-2011 09:30)

Ik pulluk (:lol:) ze er dus gewoon uit voordat ik ga snijden. Ziet er idd niet uit, maar ja.... dat ziet de taart toch al niet meer als-ie eenmaal gedeconstrueerd is  :s

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

7

Haha...wij noemen het thuis de taart "slachten"...

This too shall pass!

8 Laatst bewerkt door sacima (27-07-2011 14:26)

wel en leuk idee van de koekjes ik was al aan het zoeken wat ik in mijn 2 laagst taart zou gaan duwen  :D

ps langnekken zijn toch zoals wij ook wel eens sigaren noemen he, voor in de ijsjes te stoppen?

9

Natadja schreef:

:lol:  :lol:  :lol:

Groetjes, Angela

Natadja schreef:

Wij ook :) Ik heb 1 keer een vijflaagse stapeltaart helemaal op mogen snijden en ik heb er geen ander woord voor dan slachten!