1

Onderwerp: wat vragen jullie daarvoor?

voor het maken van taartjes?

de 1 doet 1,- per persoon en de ander doet het echt gewoon met natte vinger werk?

wat is nou een knappe en normale prijs om te vragen voor een taart?

het lukt mij nog niet om te boetseren, maar wel puzzelplaatjes en andere platte dingen.

en ja doen jullie dan alle vullingen gewoon bij de prijs rekenen of speciale vullingen zoals baileys creme een andere prijs geven, vanwege alcohol en aanschaf van zo een produkt?

liefs moor1984

Re: wat vragen jullie daarvoor?

Iedereen doet wat anders, maar als je de zoekfunctie gebruikt vindt je heeeeel veel topics hierover  :thumb: Het ligt er ook aan of je een bedrijf bent of niet e.d.

3

taartjesdroom schreef:

Iedereen doet wat anders, maar als je de zoekfunctie gebruikt vindt je heeeeel veel topics hierover  :thumb: Het ligt er ook aan of je een bedrijf bent of niet e.d.

ik heb al bij de zoekfunctie gekeken maar ik krijg niet wat ik hebben wil... ik denk dat ik iets verkeerd doe ofzo:S

4

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=97201

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

Ik denk dat je in de rubriek "bakken voor anderen" moet zoeken. Daar zijn een hoop topics over dit onderwerp te vinden.

6

dank jullie wel... ik heb nu een indicatie wat jullie er zoal voor vragen ;) daar ga ik dan maar even mee aan de slag zodat ik een lijstje op kan stellen. dan kan ik iemand een lijstje geven met alles erop en eraan...

liefs moor1984