1

Onderwerp: kan ze ermee door?

M'n schoonmoeder is 30 aug jarig en nu mag ik de taart maken. Ze is zangeres dus op de plek van de sateprikker komt een micrefoon. wat vibden jullie kan ze ermee door?

http://rowanveenstra.webklik.nl/user_files/2011_02/225818/photos/cf3da063ccd796837fe25ecc97befe49.jpg

http://rowanveenstra.webklik.nl/user_files/2011_02/225818/photos/948b616133b306c8c14f92cd2957bad6.jpg

De pareltjes langs de jurk stoppen halverwege omdat ik hem op de taart zelf af maak! anders ben ik bang dat het er allemaal afvalt.

Re: kan ze ermee door?

Echt wel!!!!!
Geweldig!

3

Ze is super leuk :thumb: en kan er zeker mee door :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

Héél mooi! :thumb:  :Y
Vind haar haar zo leuk,is dat met de sugar-gun en dan ergens ronddraaien?

Groetjes,Marie.
Making a cake.....It's my personal therapy!!!

aubainmarietje schreef:

Héél mooi! :thumb:  :Y
Vind haar haar zo leuk,is dat met de sugar-gun en dan ergens ronddraaien?

Nee is niet met de sugergun gemaakt! Ik wou dat ik er eentje had haha maar vind m best prijzig dus ik twijfel! Heb gewoon een rolletje gedraaid tussen me handen en dat om een van me tools gedraaid en toen op het hoofdje geplakt. als ik duidelijk ben zo haha

6

Ik vind d'r echt helemaal WAUW! Heel erg leuk :Y

7

ze is geweldig!!!!

Groetjes Gerien

8

Heel goed gedaan. Je schoonmoeder zal trots op je zijn!

Wouw dankjullie wel voor de leuke reactie! dit is de tweede keer dat ik een 'persoon' heb geboetseerd en ik vind het echt onwijs leuk om te doen! al blijven de ogen lastig hihi

10

Nou... hmmm.. kan net aan hoor...

:lol:  :lol:  :lol:
Jeetje wat goed geboetseerd!!!! Vind haar echt leuk!

.. Want taart kan altijd!!

Ja hoor, ze is echt superlief!!
Alleen haar armpjes zijn wat aan de mollige kant :)

En ligt het aan mij of heeft ze geen benen? Of komen die er nog onder?

Dat haar is echt super gedaan en ze heeft een enig snoetje  :thumb:

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

12

Heel erg mooi gemaakt! Tjonge... echt pas de 2e keer? GOED GEDAAN! Kan er zeker mee door.
En voor de poppetjes is met de hand draaien ook prima. Misschien nog wel mooier want bij de sugergun zijn de sliertjes gelijk...
Maar voor alle andere lijntjes... zal ik echt een sugergun aanraden. Vond hem ook te duur maar nu wil ik niet meer zonder ;-)

maar wat een gaaf dametje!!!!

13

Gaaf gedaan!

Misschien alleen de ogen wat meer naar voren laten kijken in plaats van zo recht omhoog?  :think:

14

Heel leuk! Goed gelukt.

Ieder zijn smaak, ieder zijn taart! Ook voor al uw eetbare prints! Info?
www.smaaktaart.nl

15

OOh, ze is snoezig, wat knap!

Ik mis alleen iets aan de voorkant van de jurk. Misschien nog een parelsnoertje ofzo? Maar da's mijn mening maar.

16

Wat heb jij een erge leuke schoonmoeder  :D

Clau79 schreef:

OOh, ze is snoezig, wat knap!

Ik mis alleen iets aan de voorkant van de jurk. Misschien nog een parelsnoertje ofzo? Maar da's mijn mening maar.

Jaa daar zat ik inderdaad ook nog aan te denken.. maar wilde er niet a lteveel aan doen omdat ik bang ben dat die dan uit elkaar valt uit ik dr op de taart zet!

Karin09 schreef:

Gaaf gedaan!

Misschien alleen de ogen wat meer naar voren laten kijken in plaats van zo recht omhoog?  :think:

Ja voor de volgende keer  :Y ik heb een boekje geleend van iemand van eht forum en daar stond ze zo erin.. heb alleen alles veranderd behalve t gezicht haha

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Ja hoor, ze is echt superlief!!
Alleen haar armpjes zijn wat aan de mollige kant :)

En ligt het aan mij of heeft ze geen benen? Of komen die er nog onder?

Dat haar is echt super gedaan en ze heeft een enig snoetje  :thumb:

Hahaha nou je haalt de woorden uit mijn mond! Ik vond juist ook dat dr handen zelf erg plat toonden.. heb het 3x over gedaan maar kreeg t gewoon niet goed :(

En ze heeft wel benen maar die zitten onder de jurk ;) dus er komen geen benen onder.. misschien dat ik er nog schoentjes uit laat komen..

20

Super leuk! :thumb:

21

ja er leuk! indd de haren vind ik ook erg leuk gedaan!

Leuk figuurtje! en de rest is al gezegd, haha  :lol: