1

Onderwerp: staand paard...

Ik heb een verzoek gekregen of ik een staand paard met ruiter erop kan maken....pfff...daar moet ik eens even over nadenken.
Iemand enig idee hoe ik dat aan moet pakken?

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

Re: staand paard...

Nicoleth heeft een mooie How to van een paard gemaakt... Geloof ik :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

3

Zonder een sterk binnenwerk lijkt het mij niet te doen.
De slanke benen kunnen het gewicht van de rest van het fondant (lijf en ruiter) nooit dragen....

Dus eerst een sterk geraamte maken en het daarna boetseren....
(Gaat wel meer dan een uurtje werk in zitten! ;) )

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

4

Ik heb al een staand paard met pipi langkous op geboetseerd, zonder geraamte. Hij heeft enkele maanden op mijn kast gestaan, dus het gaat wel hoor  :Y . Ik heb de how-to van Nicole gebruikt.

Groetjes van Natascha!

5

Vicarth schreef:

Ik heb al een staand paard met pipi langkous op geboetseerd, zonder geraamte. Hij heeft enkele maanden op mijn kast gestaan, dus het gaat wel hoor  :Y . Ik heb de how-to van Nicole gebruikt.

Heb je misschien een foto? Ik ben echt heel benieuwd....

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

6

dank je wel dames. Ik ga de how to eens even opzoeken.
Het liefste wilde ze een staand paard van cake, maar dan moet het toch op z'n minst een boerenknol met doorgezakte rug worden  :lol:
Dus ik ga voor de boetseerversie. :Y

7

@Vicarth, weet je toevallig welke how-to want als ik op paarden zoek krijg ik van alles maar niet die van Nicole. En als ik op haar naam de onderwerpen zoek kan ik ook niets vinden.

8

sil schreef:

@Vicarth, weet je toevallig welke how-to want als ik op paarden zoek krijg ik van alles maar niet die van Nicole. En als ik op haar naam de onderwerpen zoek kan ik ook niets vinden.

Dat was mij een tijdje terug ook al opgevallen...........ik weet dat die erop heeft gestaan, maar vind hem ook niet  :s

9

Karin09 schreef:
sil schreef:

Dat was mij een tijdje terug ook al opgevallen...........ik weet dat die erop heeft gestaan, maar vind hem ook niet  :s

ben ik blij dat ik niet de enigste ben  ;)  zoek nog even verder en anders probeer ik wel een mail aan Nicole te sturen.