Onderwerp: Nijntje geniet van het weer
Waarschijnlijk heeft ze alle zon ingepikt!
Tussen de bloemen geniet ze van het weer.
Compleet geinspipikt van hier.. dus als je iets herkent BEDANKT!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Nijntje geniet van het weer
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Waarschijnlijk heeft ze alle zon ingepikt!
Tussen de bloemen geniet ze van het weer.
Compleet geinspipikt van hier.. dus als je iets herkent BEDANKT!

Wat een leukerd!!!!!!! 
Mooie lieve taart 
leuk!
Wat een vrolijk taartje, leuk ook zo met die bloemen erbij!
Wat een geweldige Nijn-taart! Heel lief en vrolijk met die opstaande bloemen! 
Potverdorie!!! Kan wel huilen!!! Heb de taart net weggebracht en onderweg ging alles mis.. Het blauwe bloemetje brak af en nijntjes arm met ballon viel er af....
Had teveel geld gekregen omdat de mevrouw niet kleiner had, en zou t restant over maken, maar ik maak wat extra's over.. Voel me echt zooo rot!!
En antwoorde ik net haar berichtje en las ik in een mail ervoor dat ik ook nog vlindertjes vergeten te maken ben op de taart.
Bah ik voel me rot, verdrietig en ben er gewoon misselijk van!!!!
En wat ik niet snap is dat mijn uitgeharde fondant ( van regal ice met tylose, vrijdagmiddag gemaakt) ineens weer zacht werd..
Oei.............had je hem in de koeling bewaard vanwege de vullingen?
Knuffel vanaf hier............ik bak niet voor anderen, maar kan me goed voorstellen hoe je je hierbij voelt...........tenminste dat denk ik ![]()
Oh wat jammer, kan me voorstellen dat je enorm baalt!
Ik maak tegenwoordig veel dingen met gumpaste door de fondant (Bakels) als ik ze moet laten uitharden. Wordt sneller hard en in felxibeler.
Als ik fondant laat uitharden (Bakels met tylose) dan laat ik het minimaal 4 dagen drogen en doe ik het iig niet in de koelkast. Ik zet het dus op het laatste moment op de taart.
Ik vind het trouwens een hele leuke en vrolijke taart 
o wat een drama,snap het helemaal,en het is zo;n schatje dit taartje.
grt Carla
Ooh wat zonde van je leuke nijn taart!
Ik denk dat je geïnspireerd van mijn Nijntje taart en ik gebruik bakels fondant met tylose,ik doe het gewoon in de koelkast hoor.
Ik vind regalice trouwens rotspul wordt bij mij nooit goed hard!
Dan toch maar weer terug naar de bakels. Heb ik vorige keer mee gewerkt maar vond de structuur niet prettig..
Hij heeft inderdaad overnacht in de koelkast, met nijntje er op..
Dat de volgende keer dan ook maar niet meer doen.
Ik hoop dat ik snel antwoord krijg van de mevrouw en dat hij ondanks alles toch lekker heeft gesmaakt.
Ik heb al de hele dag een rot humeur!
Mail terug van de mevrouw.
Iedereen vond hem leuk en lekker, en het armpje van nijntje heeft ze kunnen maken..
Pff... Heb alsnog iets teveel geld terug over gemaakt, vind dat wel zo netjes. Maar ben wel gerustgesteld nu!
Mail terug van de mevrouw.
Iedereen vond hem leuk en lekker, en het armpje van nijntje heeft ze kunnen maken..Pff... Heb alsnog iets teveel geld terug over gemaakt, vind dat wel zo netjes. Maar ben wel gerustgesteld nu!
Opluchting? En goed opgelost hoor...........
Ja, pfoe haha
Ben wel zo'n zenuwpees af en toe...
Ohhh wat naar zeg dat het vervoeren niet goed is gegaan 
Maar het is een erg mooie taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Nijntje geniet van het weer