Re: Best tevreden over deze mini-parade
Erg mooi allemaal! 
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Best tevreden over deze mini-parade
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Erg mooi allemaal! 
LindaF schreef:en als kaartenknutselaar: de kaart zelf is ook helemaal leuk!
Wat leuk dat je dat zegt. Wij (ik..
) zijn niet zo van de standaard ivoorkleurige, glimmende trouwkaarten. En toen vond ik deze. Stoer, maar toch ook lief en vrolijk. En een goede basis voor een taart..
![]()
En de rest ook bedankt voor de reacties..
Wij zijn net getrouwd, en hadden ook geen standaard kaartje, vandaag dat die van jou me opviel! Dan wordt je bruiloft vast ook niet 'standaard'!
Veel plezier!
Mooie taarten!
Heel mooi. Mooie bloem ook!
Ik vind het grappig en heel fijn om te zien dat mensen die bloem maken! Bedankt!
Wij zijn net getrouwd, en hadden ook geen standaard kaartje, vandaag dat die van jou me opviel! Dan wordt je bruiloft vast ook niet 'standaard'!
Veel plezier!
Niet helemaal standaard haha. We doen bv geen receptie maar een borrel in onze stamkroeg. En we hebben geen diner maar een frietkraam..
Heel mooi. Mooie bloem ook!
![]()
![]()
Ik vind het grappig en heel fijn om te zien dat mensen die bloem maken! Bedankt!
Jij bedankt. Ik vind het een mooie grote bloem, maar wel heel makkelijke om te maken.
Mooie taarten 
Mooie taart, die van de trouwkaart!
HEel erg leuk!! Die met de 'stoffen' strik is echt heel erg gaaf! En die auto: SCHATTIG!!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Best tevreden over deze mini-parade