Onderwerp: Slechte foto parade, SesamTinkCaviaElmo...
Ff een parade van een aantal taartjes van de afgelopen weken, ben niet trots op het feit dat ik weer van 2 vergeten ben om foto's te maken, ik ben nog wachtende op de ontvangers van de taart, of zij een mooie bruikbare foto hebben... Maar toch beter iets als niets
(hmm spreek mezelf tegen geloof ik...)
De "Sterre"straat:
Wil eigenlijk geen twee dezelfde taarten maken, maar deze persoon wilde voor haar Sterre zo graag de Sesamstraat taart van mijn site hebben (die ik destijds voor mijn eigen zoontje maakte) dat ik hem toch weer een keer deed. Helemaal geen slechte gewoonte kwam ik toen achter, aangezien ik nu weer in de praktijk kon brengen wat ik bij de eerste geleerd had.
Had wel het eea aangepast, zoals de koekiemonster die het bad maar opeet...
(Was ik wel trots op dat me dat te binnenschoot, werd geinspireerd door mijn zoontje die zijn tanden in ons bankstel aan het zetten was omdat hij al 3 keer om een boterham had gevraagd en zijn mama maar bleef boetseren ipv naar de keuken te lopen
)
Weet t slecht verhaal, weer geen fatsoenlijke foto's gemaakt, maar voor het idee hoe ik op mijn mepper kwam toch wat foto's van de taart.
Koekiemonster was mijn favoriet...

Elmo Mepper in stijl van de taart
Alle taarten waren een vanille biscuit gevuld met merinquevanille creme met gecarameldiseerde suiker en een frambozen bavarois van frambozen van de boer, hmmmm.
De Tinkerbell taart met dank aan de people mold van Emmy,
, dacht dat lui gemakkelijker was, maar moet eerlijk bekennen dat ik zo'n mal meer gedoe vond dan het zelf te boetseren, maar toch ben ik er heel erg blij mee, Emmy!

Moest wel lachen, de mold was: The five year old... Tink ziet er dus ook uit als een kleuter met boobies hahaha, echt van die spekarmpjes en bolle toet, hahaha, had haar romp toch maar wat vrouwelijkere vormen gegeven 
Het was trouwens een vanille biscuit met een aardbeiengelei, verse aardbeien en een vanille merinquecreme en een laagje ganache.
Nu weer een slechte foto, maar t was wel een leuk taartje om te maken, de cavia taart voor Jelle...
Detailfoto:

Jelle wilde slagroom gemixed met chocolade, nou dat kon hij krijgen. Een vanille biscuit gevuld met een donkere ganache, een extra dikke laag slagroom, donkere chocoladekrullen en een streepje aardbeiengelei.
Bedankt voor de interesse iedereen!
Veel bak en decoreerplezier iedereen, is t weer toch nog ergens goed voor... Vind het nu geen straf in de keuken, bij mijn oventje 
Groetjes Jantien
ik kon niet met de mold omgaan