Onderwerp: Nu is mijn swirl mat versleten ;)
3 bruidstaarten dezen week...
Deze voor een stel waarvan de bruidegom uit Ierland kwam, de bruid uit Den Haag en ze trouwden hier in Vaals.. Spraken alleen engels maar na vaak veranderen is dit wat ze wilde..
Best een flinke taart, 35 cm gevuld met champagne creme met verse frambozen, 30 cm gevuld met passievruchten en manderijnen, en de 25 cm gevuld met choco creme afgesmeerd met ganache. 

Deze voor een stel dat ook niet wist wat ze leuk vonden...hij wilde dit en zij wilde dat.. uiteindelijk wat compromissen gesloten en werd t dit..
Onderste en bovenste gevuld met witte choco creme en frambozen , middelste met chamagne creme en frambozen..

Dan deze nog, kreeg hem niet mooi op de foto en op de locatie kon ik geen foto maken.. dus wel jammer, was in zijn geheel een mooi gezicht..
Paarse lagen gevuld met champagne creme en frambozen en de ivoor lagen met citroen creme

Voor gisteren ook nog een kitty stapeltje.. omdat ik weer eens wat anders wilde nu maar eens een printje van kitty gedaan...

Deze heb ik vanmorgen even in elkaar geflanst voor mijn eigen verjaardag vanmiddag..
20-15 cm gevuld met vanille creme en manderijnen, afgesmeerd met pure ganache en bekleed met marsefond.

Ach en dan barbapapa nog, die is nog van vorige week.. .
Tnx for looking!!!!!!!!
Weer strakke taarten en een hoop bruidstaarten. En wat een simpele maar mooie verjaardagstaart.

Kan me voorstellen dat je swirlmat nu aan vervanging toe is!