Onderwerp: Mislukt bruidspaar, uit verhouding en ook nog gevallen maar......
zonder bruidspaar toch een hele mooi taart. En dat voor de eerste keer dat ik een bruidstaart en bruidspaar heb gemaakt.
Het bruidspaar viel toen ik het op een middelgrote taart wilde zetten helaas om en de armen van de bruid vielen eraf en de jurk was een beetje kapot. Met boetseren van het gezicht wilde het al niet lukken, ik kreeg de neus niet uit het fondant geduwd en de mond lukte maar niet. Baal, baal, baal. Er zaten drie avonden werk in het bruidspaar. Wat was ik boos op mezelf. Uiteindelijk ging van de drie hoog stapel de marsepein scheuren bij de grootste en onderste taart en dat heb ik maar weggewerkt met roosjes en andere bloemen. Ik ben uiteindelijk nog best tevreden over het resultaat. Ben er wel anderhalve week (avonden) mee bezig geweest, wat een werk. Het was gelukkig voor ons eigen 6 1/4 blikken bruiloftsfeest (we hadden op onze trouwdag geen bruidstaart dus dat hebben we even ingehaald. Zo'n groot project zal ik ook niet snel in opdracht doen. Poeh, ik moet nu eerste een week bijkomen.
Ik had nog een klein taartje over en daar heb ik een heelijk kitcherig roze met gouden ruches taartje van gemaakt........

Thanks!
wel veel fondant op 1 stukkie bij het eten, maar errug leuk