Onderwerp: (veel) taartjes van de afgelopen week!
Het was een heel druk weekje, mijn allerlaatste werkweek voorlopig!! Ik heb/had een baan in het basisonderwijs (leraar L.O.) en eindelijk hebben wij hier in het Noorden ook vakantie nu. De laatste week op school is altijd hectisch, dus de taartjes zijn voor een groot deel in de nachtelijke uurtjes gemaakt. En tegelijk met het begin van deze vakantie stop ik met werken!
Vanaf nu ga ik mij op mijn taartenbedrijfje richten en op mijn kinderen JOEHOE!!!!
En over kinderen gesproken: de eerste taart was voor mijn dochtertje Mirre die zondag 1 jaar is geworden. Ik ben helemaal weg van aardbeien voor kleine meisjes. Als ik in de winkel een leuk shirtje met aardbeien zie, of haarspeldjes, dan kan ik het maar moeilijk laten liggen. Het liefst koop ik voor haar alles wat ik zie met aardbeitjes
En dus een aardbeientaartje voor mijn kleine meisje:

En haar meppertje:
Dan nog een FC Groningen taartje waar ik weinig over te vertellen heb eigenlijk:
Voor een vader van drie dochters die 50 werd. Al hun huisdieren moesten erop en de meiden natuurlijk:
Een Carstaart:
Donald Duck (daar is hij Leonie!!) Leuk onderwerp omdat het bijna nooit wordt gevraagd. Wel moeilijk te boetseren die eend! Maar tussendoor zag ik de prachtige taart van Leonie en dat werkte wel even motiverend, dus thanks!

En tenslotte nog een taartje voor moeder en dochter die op dezelfde dag jarig zijn (knap he?) Dochtertje werd 2, mama 28.