Onderwerp: 20 x 1 =
een heleboel werk. Pfff....ik vind die 1-persoonstaartjes maar een crime hoor. Maar toch gelukt. Van iedere smaak 5 stuks.
Bosvruchten:
Sinaasappel:
mokka:
vanille:
op- en aanmerkingen zijn altijd welkom 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
een heleboel werk. Pfff....ik vind die 1-persoonstaartjes maar een crime hoor. Maar toch gelukt. Van iedere smaak 5 stuks.
Bosvruchten:
Sinaasappel:
mokka:
vanille:
op- en aanmerkingen zijn altijd welkom 
Wow, mooi.
Wow, mooi.
Heel erg mooi!
Prachtig zeg...wauw dat ik dat al kon 
Echt heel erg mooi!
Waw! Mooi gedaan!
dank je wel dames. Persoonlijk maak ik toch liever een grote stapeltaart dan dit hoor. Kleine kr**** 
heel mooi, maar wat een werk lijkt me!
Ben nooit kleiner gegaan dan een kleine blanda en dan gewoon eentje ofzo en geen 20!
Heel erg mooi!
Groetjes Iris
heel mooi, maar wat een werk lijkt me!
Ben nooit kleiner gegaan dan een kleine blanda en dan gewoon eentje ofzo en geen 20!
heel verstandig
Ik wilde deze uitproberen en vanavond hebben we een familiebijeenkomst dus mooie gelegenheid. In oktober sta ik namelijk op een beurs en deze kunnen in een koelbox mee, vandaar.
wat een werk maar wel geweldig !!
ik vind ze heel erg mooi
Prachtig! Inderdaad, wat een werk zeg! Je hbt ook nog prachtige bloemen gemaakt voor ieder taartje. Je hebt het jezelf ook niet makkelijk gemaakt he!
Prachtige bloemen!
En het totaal natuurlijk ook 
wow wat een werk!!
ik vind vooral die eerste roos heel erg mooi 
Wow wat gaaf! Ook heel mooi hoe de kleur de smaak aangeeft ^^
Mooi, en wat een "piep"werk lijkt me dat zeg!
Mooi hoor! Daar zit echt veel werk in, maar het resultaat mag er wezen 
Deze zien er erg mooi uit! Mag ik vragen hoe groot z'n éénpersoonstaartje is, of te wel welke diameter.
Deze zien er erg mooi uit! Mag ik vragen hoe groot z'n éénpersoonstaartje is, of te wel welke diameter.
deze zijn gebakken met Timbaaltjes en die zijn denk ik aan de onderkant zo'n 4 cm doorsnede ( even een gokje hoor)
dank je wel allemaal voor jullie lieve woorden. Ze waren ook nog erg lekker want alles is op. 
mooie kleine taartjes

Jet1975 schreef:Deze zien er erg mooi uit! Mag ik vragen hoe groot z'n éénpersoonstaartje is, of te wel welke diameter.
deze zijn gebakken met Timbaaltjes en die zijn denk ik aan de onderkant zo'n 4 cm doorsnede ( even een gokje hoor)
dank je wel allemaal voor jullie lieve woorden. Ze waren ook nog erg lekker want alles is op.
Dank je wel.
jeumig, echt ieniemienie; wat een werk
, maar ze zijn prachtig
(of eigenlijk waren ze dat dus
)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren