Onderwerp: [Feedback] Mini parade
Binnen 2 weken mijn eerste echte stapeltaarten gemaakt. Had al wel eens gestapeld met een tent van Bumba op een Bumba taart, maar nooit zo een aantal ronde taarten op elkaar. Dus bij deze:
De eerste was voor de verjaardag van mijn schoonouders kreeg helemaal de vrije hand. En omdat ik net van te voren de workshop bij Miss Pebbles van de Pioenroos zou gaan volgen besloten om een heel simpele taart te maken waar ik de pioenroos op heb gelegd. Helaas werd de taart naar mate het bekleden vordere steeds minder strak. Had hem heel strak afgesmeerd, maar na het bekleden zag je precies waar de vullingen zaten
Dit gebeurde ook bij de bovenste, dus had niet te maken met het gewicht van het stapelen. Na het terugzetten in de koelkast leek het minder te worden. Iemand tips?

15cm gevuld met: Abrikozenjam, witte chocolade en zwitserse room
20cm gevuld met: Bokkenpootjesroom, kersenjam en mokkacreme, gestut met mokka koekjes
25cm gevuld met: Mona Aardbeienkwartaart en aardbeienvlaaivulling, gestut met kit kat
De volgende was voor de straat BBQ 2 weken later, wist heel lang niet wat ik wilde gaan maken maar ineens had ik het, lekker vrolijk en feestelijk.

15cm chocoladebiscuit gevuld met marsmousse en bonbonblocmousse.
25 cm biscuit gevuld met aardbeienkwarttaart toetje van mona, slagroom en verse aardbeien.
Heb dit weekend ook mijn eerste echte bestelling afgeleverd, maar die staat bij de gewone taarten.
Taarten, workshops en catering