Re: Bruidstaart, Hollywood & Hello Kitty
Super mooie taarten! Vooral de Hollywood taart woow 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart, Hollywood & Hello Kitty
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Super mooie taarten! Vooral de Hollywood taart woow 
José, ze zijn weer allemaal prachtig. Tot in de puntjes verzorgd!!! Die hollywoodtaart vind ik echt geweldig!!!! 
Wat een pràchtparade weer!

petje af hoe strak ze zijn! lijken wel dummies..
prachtig prachtig
g-e-w-e-l-d-i-g !!!! Vooral de Hollywood, helemaal super !
oeps 2x

Jaaaa helemaaal te gek dus he!! Wooohoo!
Stuk voor stuk parels!
Goed je weer te zien!!! En natuurlijk met prachtige taarten 
Waauuww hele mooie taarten!
Wat een super mooie taarten ik vindt ze allemnaal erg mooi!!!!
wat een mooie taarten en heel netjes
mpbart.
Wat heerlijk om weer wat van je te zien! Ze zijn geweldig, natuurlijk, en die middelste zeker! Is ie trouwens voor een 5 jarige
Dat vind ik dan wel weer een beetje apart, is natuurlijk niet jouw keuze, maar vraag me soms af waarom ouders hun kinderen zo snel groot willen hebben!
Oelala wat een top-taarten! Helemaal prachtig! 
Gave taarten zeg! Heb een vraagje over je trap, ik heb de vraag gekregen over de chitzen iztka (iets mexicaans) en die is ook in een vierkante trapvorm. Heb jij dit met cake of met biscuit gemaakt, ik vraag me echt af hoe ik dat ooit zo netjes kan bekleden... Heb je tips?
Ziet er allemaal toppie uit! 
Mooie parade ........ 
Je hollywood taart vind ik echt heel gaaf. Je brengt me op ideeën.
Heel mooie taarten!
Een vraagje: Hoe maak je die letters op de bruidstaart en zorg je ervoor dat ze zo recht blijven staan?
x Laura
Wauw, die hollywood taart!!! Echt helemaal super! En de rest natuurlijk ook!
Wow, echt super gaaf!
Heel mooie taarten!
Een vraagje: Hoe maak je die letters op de bruidstaart en zorg je ervoor dat ze zo recht blijven staan?
x Laura
Dat vroeg ik me ook af. Ik heb een bruidstaartbestelling en zij willen ook graag hun letters er bovenop.
Prachtige taarten trouwens!
das toch echt niet normaal juist alsof ze op computer getekend zijn zooo strak!!!! die hollywood er zijn geen woorden voor! superknap!
tja, als ze van jou zijn moet ik natuurlijk ff kijken en natuurlijk zijn ze weer scchitterend!!! stuk voor stuk! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart, Hollywood & Hello Kitty