26

Re: 3laags stapel (pastel) voor een kleine prinses...

Mooi :)

27

Prachtig! :thumb:

28

een geweldige taart!!!!
echt heel mooi!

29

Wow, heel mooi. Super lieve taartjes.  :Y

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

30

Wauw, wat beeldschoon !!!

Groetjes, Conny

31

yakefrank schreef:

Ik heb hierboven al gereageerd, maar ik wil toch nog graag wat zeggen :).

Meid, wat een aanwinst ben jij in Taartland! Echt waar, super wat jij maakt. Volgens mij ben je nog helemaal niet lang bezig, maar toch werk je al zo mooi en heb je al helemaal je eigen stijl. Wees trots op jezelf! Je bent een waar kunstenares!

:o  wauw, nou bedankt voor je mooie compliment.. Tovert een lach op mn gezicht om zoiets te lezen.
Ik ben afgelopen februarie begonnen met de taarten, begin er steeds meer handigheid in te krijgen.. Al ben ik nog steeds uren lang vaak tot in de nacht bezig met een taart maar heb er veel plezier in dus ach dan maken de korte nachtjes ook niet meer uit  ;)
Bedankt meis..

32

Linda Ravensbergen schreef:

Wederom waanzinnig prachtig!! Mag ik vragen hoe je die letters zo mooi goud krijgt? En waar koop jij je fondant? Ik vind de kleuren heel mooi.

Dankje..
Het goud is gedaan met dust van edable art en te koop bij suikerkunst.
Ik koop mijn voorgekleurde fondant bij spullenvoorjetaart helaas niet alles in grootverpakking te krijgen maargoed. Het is trouwens wel erg fijne fondant om mee te werken (vind ik) lekker stevig ook.

33

FiFi78 schreef:

Weer mijn cimplimenten! Super gaaf weer! Ik vraag me af waar uk die strikken eerder heb gezien....ze zijn mooi! Zal me niks verbazen als dat ook op een yaart van jouw hand was, is dat een uitsteker? Of strik je die zelf;)
Groetjes fifi

Dankje!!
De strik heb ik op de taart van afgelopen week ook gebruikt.. Miss daar gezien of bij een ander kan ook natuurlijk. Haha zelf zo strikken, nee helaas niet het is een mold.. Al weet ik zo ff niet meer waarvan. Mocht je dat willen weten dan zoek ik het even op..

34

Chantalesmee schreef:
FiFi78 schreef:

Weer mijn cimplimenten! Super gaaf weer! Ik vraag me af waar uk die strikken eerder heb gezien....ze zijn mooi! Zal me niks verbazen als dat ook op een yaart van jouw hand was, is dat een uitsteker? Of strik je die zelf;)
Groetjes fifi

Dankje!!
De strik heb ik op de taart van afgelopen week ook gebruikt.. Miss daar gezien of bij een ander kan ook natuurlijk. Haha zelf zo strikken, nee helaas niet het is een mold.. Al weet ik zo ff niet meer waarvan. Mocht je dat willen weten dan zoek ik het even op..

Ben idd wel benieuwd naar de mold, als je het op zou willen zoeken :o .... Ze lijken een beetje op de strikkoekjes van peggy porschen dacht ik.... Het heeft geen haast hoor.... Groetjes vivian

Geniet van elke dag!!!!

Chantalesmee schreef:
Linda Ravensbergen schreef:

Wederom waanzinnig prachtig!! Mag ik vragen hoe je die letters zo mooi goud krijgt? En waar koop jij je fondant? Ik vind de kleuren heel mooi.

Dankje..
Het goud is gedaan met dust van edable art en te koop bij suikerkunst.
Ik koop mijn voorgekleurde fondant bij spullenvoorjetaart helaas niet alles in grootverpakking te krijgen maargoed. Het is trouwens wel erg fijne fondant om mee te werken (vind ik) lekker stevig ook.

Bedankt voor je antwoord. Ik zit hier nog een beetje flabergasted achter mijn pc...vanaf februari bezig?!!!! Niet te geloven...heel knap hoor!!! (jammer dat er geen smiley is die een diepe buiging maakt  :Y )

36

echt onwijs leuke taart.. De kleuren zijn ook echt super

Kijk op www.fleurigetaart.nl voor taart in Groningen en Hoogeveen.

37

Super mooie taart met prachtige kleuren  :Y
Groetjes Marian
www.taartplanet.nl

Het mooiste werk is vuurwerk, daar kan je naar kijken
www.taartplanet.nl

38

B-E-A-U-T-Y-F-U-L, echt een heerlijke combi!

39

wat een plaatje deze taart  :thumb: .vind um echt toppy,kleur alles.
taartgroetjes Carla

40

Wauw! Heel erg mooi!  :Y

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

Prachtige taart! Echt super mooi.

Het strikje is volgens mij de FPC Pearl Bow. Ik ben er laatst naar op zoek geweest en kwam toen bij deze mold uit.

42

Wauw, wat is t íe gaaaaaaf!!! :thumb:  Je hebt echt zo'n eigen stijl....helemaal leuk!!! :Y  :Y  :Y

43

Sil's taarten schreef:

Prachtige taart! Echt super mooi.

Het strikje is volgens mij de FPC Pearl Bow. Ik ben er laatst naar op zoek geweest en kwam toen bij deze mold uit.

Klopt helemaal... Super, hoef ik niet meer te zoeken  ;)

44

leonietje schreef:

Wauw, wat is t íe gaaaaaaf!!! :thumb:  Je hebt echt zo'n eigen stijl....helemaal leuk!!! :Y  :Y  :Y

Dankje meis..
Heb net jou1 taarten bekeken en werkelijk prachtig!!
Je laatste is ook mooi, en wat een werk zeg al die centen..

super blij mee dat snap ik!!!! Wauw, chantal, beautifull es ever!!!