Onderwerp: Hellllup!!
Ik heb een bak vorm van 9 * 13 * 2 dat is geloof ik 22,5 * 32*5
Hoeveel stukjes haal ik hier uit???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Hellllup!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb een bak vorm van 9 * 13 * 2 dat is geloof ik 22,5 * 32*5
Hoeveel stukjes haal ik hier uit???
Hoeveel stukjes je uit welke vorm haalt kan je zien bij de tabellen in de linker kolom.
Met deze info kom je nog niet ver want heb je ronde of vierkante bakblikken
In de "tabellen lijst" hier in de linkse balk op de site staan tabellen met de hoeveelheden ingredienten die je voor verschillende bakvormen nodig hebt. Onderaan iedere tabel staat vervolgens ook hoeveel stukjes je eruit zou moeten kunnen halen.
Kijk maar eens. Succes
Groetjes,
Annemiek
Thanks voor jullie reacties Daar heb ik al gekeken, maar kom er niet uit
Daar staan alleen vierkante en ronde..
Maar dan kan je toch omrekenen naar langwerpige? Of heb je een nog afwijkender vorm?
Hoe doe ik dat dan
Ik moet btw een taart voor 15 tot 20 personen maken..
Eerst het grootste vierkant eruit halen. Dat is 22,5x22,5. Dan hou je 10x22,5 over. Dus 2 maal 10x10 en dat heb je nog 2,5x10 over. Dat is 2 stukjes.
Ik weet alleen niet hoeveel stukjes de viekante taarten zijn. Dus dat moet je even opzoeken in de tabel
Thanks! Maar hou het bij een ronde.. Het moet een 2 thema taart worden.. de ene kant voor een meid anderen kant voor een knul.. Foto volgt als hij klaar is
Nog ff snel een vraagje.. Ik wil een boog in het midden maken.. Aan de ene kant komt een prinses in 3d en aan de anderen kant Ash van Pokemon.. Ik heb hem verhard die boog, maar heeft iemand een idee hoe ik hem het beste stevig kan neerzetten??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Hellllup!!