1

Onderwerp: Welke print

Welke soort print is het meest geschikt voor:

Delftsblauwe tegeltjes? Ze komen op een vierkant stukje fondant en dan in z'n geheel op de zijkant van een ronde taart. Rondom komen er 5 van die tegeltjes te zitten.

Ik weet alleen niet wat beter is, ouwel, frosty of icing.

Iemand een idee?

Re: Welke print

Misschien kun je eens kijken op www.deleukstetaartenprints.nl ?
Daar leggen ze precies uit welke sheet het beste geschikt is voor de diverse doeleinden...

Groetjes,
Annemiek

3

Ik heb al op meerdere site's gekeken, maar kom er niet helemaal uit. Ze kunnen alle 3 op fondant. Aangezien icing in combinatie met donkere kleuren afgeraden wordt, valt die denk ik af.

Wat geeft het mooiste resultaat en (ook niet onbelangrijk), wat werkt het gemakkelijkst?

4

Het heeft ook heel erg met smaak te maken; als je een groter oppervlak, of meerdere kleine hebt, zou ik voor frosty, icing of chocolade gaan. Zijn het veel "breekbare" delen die je moet maken, dan icing; dat hardt namelijk uit.
Icing is het zoetst; geeft dus ook veel smaak en dat lijkt me niet onbelangrijk! :P  :P
Voor het bevestigen maakt het niet veel uit. Maar waarom dst icing met donkere kleuren afgeraden wordt zou ik niet weten; ik heb het al zo vaak gebruikt, ook op sjiekere taarten met zwart bijv.

Groetjes Jose