126

Re: Het meisje met een traan...

O wat fijn Nicole!!!! Ik ben benieuwd wat er voor prachtigs uit jullie beider handen gaat komen, dat kan niet meer stuk met zo'n sterrenteam!!

127

Wow, wat gaaf zeg. Jij kunt wel workshops geven (en een museum beginnen). Zooooo mooi. Hoe maak je die traan op haar wang, dat vind ik zooooo bijzonder. En die gevallen eieren ook, wat mooi. Net echt. Heb je dit met gumpaste gemaakt??? Echt respect hoor!  :thumb:  :Y  :)

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

128

Eind goed, al goed, maar wel na een rotperiode voor jou, Nicole.
Je meisje met een traan is prachtig, maar een Nicole zonder traan is veel mooier.
Succes voor jou en Tamara!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

129

Wat super dat je een oplossing gevonden hebt!!

130

Sneezle schreef:

Wow, wat gaaf zeg. Jij kunt wel workshops geven (en een museum beginnen). Zooooo mooi. Hoe maak je die traan op haar wang, dat vind ik zooooo bijzonder. En die gevallen eieren ook, wat mooi. Net echt. Heb je dit met gumpaste gemaakt??? Echt respect hoor!  :thumb:  :Y  :)

Bedankt!!! het poppetje is gemaakt van fondant met tylose...
op 250gr fondant  één theelepel tylose  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

131

En nogmaals bedankt dames....het zal wel allemaal loslopen!!!  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

Jeetje nicole, wat een naaistreek zeg!! Echt jammer dat zovelen onder ons elkaar als concurrent ipv collega zien!
Ik hoop dat je toch door blijft gaan met waanzinnig mooie dingen maken!!
Liefs,
Suuz

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

133

Ik merkt dat nu ook wel jammer genoeg. ik ben zelf gelukkig niet zo   :nooo  :D . Maar ben super blij voor je Nicole  :D

Misschien ooit eens tot ziens  :D

Groetjes Bianka

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl

134

nicole th schreef:
taart4you schreef:
bettie schreef:

Jeetje ,wat een verhaal.Vreselijk als mensen dit een ander aan doen.
Ik zit altijd met open mond naar je werkjes te kijken. Kan je  niet op locatie in Ned workshops gaan geven? Want ook deze dame is weer te mooi.Echt een plaatje, die tranen, net echt

Ja, ik sluit me aan bij Bettie, want het is toch te gek voor woorden \.Maarja je weet het VROUWEN, sommige lachen in je gezicht maar achter je rug.........ik kan erover mee praten helaas.
In ieder geval wat er uit jouw handen komt is in een woord FANTASTISCH, Het lijkt wel gebeeldhouwd, je zou niet zeggen dat het van fondant is. CHAPEAU!!!!

JA taart4you , mijn man denkt dat het iemand uit de taartenwereld is die we allemaal kennen , ik kan er nog steeds niet bij .... vooral omdat ik geen vijanden heb .... maar dan heb ik mij blijkbaar toch vergist  :s

Het is wat ik al eerder berichtte, heb hetzelf aan den lijve meegemaakt, sommige mensen gunnen je het licht in je ogen niet. ikzelf begrijp niet waarom, maar dit is altijd geweest. Ik hoop wel dat jij je er niet van laten afschrikken en rustig doorgaat met deze fantastische hobby. Wat je maakt is beeldschoon en ook ik zou graag wel van jou de kneepjes willen leren maar dan wel in nederland. Het is je hobby!!!! Heel veel sterkte ook voor je gezin.

135

taart4you schreef:
nicole th schreef:
taart4you schreef:

Ja, ik sluit me aan bij Bettie, want het is toch te gek voor woorden \.Maarja je weet het VROUWEN, sommige lachen in je gezicht maar achter je rug.........ik kan erover mee praten helaas.
In ieder geval wat er uit jouw handen komt is in een woord FANTASTISCH, Het lijkt wel gebeeldhouwd, je zou niet zeggen dat het van fondant is. CHAPEAU!!!!

JA taart4you , mijn man denkt dat het iemand uit de taartenwereld is die we allemaal kennen , ik kan er nog steeds niet bij .... vooral omdat ik geen vijanden heb .... maar dan heb ik mij blijkbaar toch vergist  :s

Het is wat ik al eerder berichtte, heb hetzelf aan den lijve meegemaakt, sommige mensen gunnen je het licht in je ogen niet. ikzelf begrijp niet waarom, maar dit is altijd geweest. Ik hoop wel dat jij je er niet van laten afschrikken en rustig doorgaat met deze fantastische hobby. Wat je maakt is beeldschoon en ook ik zou graag wel van jou de kneepjes willen leren maar dan wel in nederland. Het is je hobby!!!! Heel veel sterkte ook voor je gezin.

Nog ff. Ik lees net een erder bericht over de oplossing, fantastisch voor je maaaaar toch hoop ik dat wij je ok eens in het midden van nederland mogen begroeten.

136

Ik wilde nog even zeggen dat ik het onwijs balen vind voor je dat dit gebeurd is. Ik snap niet dat iemand dit doet maar vind het nog vreemder dat de belastingdienst daar zo moeilijk over doet. Wat een klink klare onzin! Je zou toch bijna in Nederland gaan wonen.  :lol:
Ik kan me voorstellen dat je er onwijs van baalt.  :/  Stekte! Je bent hoe dan ook super goed hier in!!! :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

137

Wauw....super knap gemaakt zeg!

Groetjes v. Annette.

138

Jeetje, wat een rotstreek...

had't topic over het hoofd gezien, toevallig hier terecht gekomen via het topic van Madame Gâteau, en zit hier echt vol ongeloof alle berichten te lezen. Ik wist best wel dat bij ons in België rare regeltjes zijn, zeker wat onze hobby betreft, maar zoiets verwacht je tocht niet hé  :nooo

Wel super dat je met Tamara tot een oplossing bent gekomen, zo kan je met een gerust hart op "legale" wijze verder doen.

Shame on you Belgische belastingen !