Onderwerp: mini gebakjes
met vers fruit en heerlijke vulling van marscarpone,botercreme & patidess bosvruchten

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mini gebakjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
met vers fruit en heerlijke vulling van marscarpone,botercreme & patidess bosvruchten

Oeeeeh, dat ziet er HEEL lekker uit! Heb je de snippers (topping) roze gekocht of gekleurd?
Oeeeeh, dat ziet er HEEL lekker uit! Heb je de snippers (topping) roze gekocht of gekleurd?
gekocht aarbeienchocolade 
het ziet er heerlijk uit zou je het recept willen delen met me als je wilt dan wil ik ze heel graag uitproberen.
Zowel deze als je andere (petit fours) zien er echt zo profi uit. Prachtig!
Mmmmmm, jammie! 
Wat een mooie gebakjes!
Misschien een beetje dom, maar ik heb een vraagje;
ik ben sinds net lid van deze site, maar ik weer niet hoe ik zelf berichten kan plaatsen.
Hoe moet dat?
Wat een mooie gebakjes!
Misschien een beetje dom, maar ik heb een vraagje;
ik ben sinds net lid van deze site, maar ik weer niet hoe ik zelf berichten kan plaatsen.
Hoe moet dat?
nou dat had ik ook in het begin
als je een nieuw topic wilt beginnen staat er in elke rubriek rechtsboven nieuw onderwerp als je daarop klikt gaat de rest vanzelf
en anders kan je altijd je vragen aan de MODjes stellen 
Die zien er lekker uit!
Zou je het recept willen delen?
Oeh ziet er heeeerlijk uit!!
Ik zou het recept hier ook wel van willen! 
Die zien er heerlijk uit 
Die zien er heerlijk uit
ze waren ook erg lekker 
Zou je het recept met ons willen delen
Zou je het recept met ons willen delen
de bovenkant is versfruit dus dit kan jezelf helemaal uitzoeken maar wel alles in kleine stukjes daaronder kan je je smaak zelf bepalen dit kan banketbakkersroom zijn maar ja er zijn zoveel recepten dus doe eens gek
dan doe je over je fruit afdekgelei en hierover doe je gekleurde chocoladesnippers of wat je maar leuk vindt.
de onderkant is gemaakt van taartdeeg
Dank je wel maar een gekke vraag waar kan
Ik het recept vinden voor taart deeg
google?
dat ziet er veeeeeeeeeeeeeel te lekker uit!!! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mini gebakjes