Re: Het meisje met een traan...
super LIEFF!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Het meisje met een traan...
super LIEFF!
Mariss schreef:Je meisje is prachtig! Wauw die details prachtig!
Als ik ooit zulke mooie dingen zou kunnen maken.....Wanneer diegene die dit gedaan heeft nu meeleest SCHAAM JE DIEP!!!!
Het is echt vreselijk dat mensen het plezier uit elkaars leven nemen waarom genieten mensen hiervan?!
Er gebeuren al zoveel nare dingen op deze wereld waarom moeten de kleine dingen die ons gelukkig maken dan ook nog afgenomen worden. Onbegrijpelijk!
![]()
![]()
![]()
inderdaad:
SCHAAM JE!!
(
voordat er misverstanden onstaan: jij dus niet Nicole! jij bent
)
neenee Leontine ik had je wel door hoor!!! 
Ik wil jullie allemaal van harte bedanken voor jullie lieve en ondersteunende woorden , dit doet moet echt heel, heel goed

je ziet Nicole, er zijn zoveel mensen die je weten te waarderen voor hetgeen je kunt en ook doorgeeft aan anderen.
helaas is er op dit moment heel weinig dat we voor jou kunnen terugdoen. Geloof me, ik ben er zelf al maanden over aan het denken, maar zou echt niet weten wat ik zou kunnen doen.
heb ook bepaalde vermoedens over wie het eventueel zou kunnen gaan. Maar gelijk wie het is geweest, ik vind het schandalig. Want ik ben er zeker van dat ze, als jij een taart maakt voor een andere, geen boterham minder om zullen eten.
pure jaloezie om technieken en kunsten die zij niet in de vingers hebben.
ALS we iets voor je kunnen doen, ALS ik iets voor je kan doen, je weet me te vinden want ik ben je ongelooflijk dankbaar voor alles sinds ik je ken. Hoop dat je dat weet en altijd zult blijven onthouden.
Super mooi gedaan !
Schitterend!
He wat een vervelend verhaal! Succes ermee 
Super mooi. Echt schitterend!!!!!!
Wat een super mooi kunstwerk!!!!
En wat een rot streek dat doe je toch niet ze komen zichzelf nog wel tegen.
Succes ermee ik hoop dat alles goed komt 
Hehe ..... wat een lieve woorden , ik word er gewoon stil van
Jullie zijn super 
Die ogen zijn zooooooooooooooooooo mooi! Echt mooi gedaan! 
prachtig weer,maar deze ben ik ook wel tegengekomen bij picasa(porcelana fria)
,maar jou versie is wel ook heel mooi!!
prachtig weer,maar deze ben ik ook wel tegengekomen bij picasa(porcelana fria)
,maar jou versie is wel ook heel mooi!!
Yep dat klopt maar ik denk dat met porselein popjes maken een stuk makkelijker is dan met suiker 
Echt prachtig!!!
Na veelvuldige vraag heb ik een how-to van een gezichtje bij de how-to's geplaatst 
Mooi hoor! En wat een details,echt prachtig!
Tja... wat een rotstreek
...
Wow heb je mooi gemaakt zeg
zo levens echt gewoon.
tegelijk ook verdriet in je verhaal, want het is z'n mooie hobby en zeker als je zo veel talent hebt als jij. Je kan ook gewoon je gevoel en energie in kwijt he als je bezig bent? en dan als je klaar bent zo trots op je werk zijn, wat terecht is!
De gene die dit gedaan heeft moet wel iets missen, wat jij wel hebt.
Ik ken de regels niet in belgie niet jammer genoeg, anders had ik je zeker wel geholpen.
Mag je nu alleen dan voor jezelf bakken? of mag dat ook niet?
Er moet toch ergens wel een oplossing zijn.
Groetjes Bianka
PS: Ik weet wel wat, maar dan speel je vals, en als je ze je dan pakken, moet je niet hebben.
wat lief, super gedaan
maar wat een beleid zeg, pfff
Och jeetje, ik had dit topic helemaal gemist, maar ik MOET even reageren! Ten eerste is je meiske echt SCHITTEREND!! Wauw, wat een details en wat een gevoel heb je erin gelegd! Echt weer heel knap! Ten tweede, wat een rotverhaal dat je moet stoppen!!Ongelofelijk, wat vreselijk naar! Ik moest ineens denken aan het citaat van Michelangelo, dat hij geen beeld creeert, maar het beeld bevrijdt wat al in die steen zit. Dat heb jij ook gedaan met jouw talent, het zal al in je, en jij hebt het ontdekt en bevrijdt.... Die gave heb je niet voor niks gekregen, en ik hoop dan ook met heel mijn hart dat je een weg kunt vinden om die gave te blijven koesteren! Sterkte Nicole!
En dit topic had ik ook helemaal gemist, maar door t topic van Femke hier terechtgekomen.
Ik moest laatst ook nog aan je denken en ook aan Tamara14 want die heb ik precies ook al een tijdje niet meer 'gezien'. En jeetje, wat een verhaal seg! Ik wist niet het er zo aan toe ging, ik kan niet geloven dat iemand dit over zijn hart krijgt om je aan te geven... zeker niet als je ook een bakster bent.
Maar soit, je creaties zijn en blijven prachtig en daar kan niemand wat aan doen! Daar kunnen veel professionele bakkers nog iets van leren
Ik heb t n tijdje rustig aan moeten doen vanwege een ontsteking in de schouder en ik post ook niet alles meer vandaar mss het niet meer "gezien".
Nicole en ik hebben de koppen eens bijeen gestoken en we hebben de oplossing gevonden. Ik heb er een heel lieve collega bij
Zij zal bij Sprookjestaarten diverse workshops gaan verzorgen en een handje toesteken in de winkel. Zo hoeft zij haar hobby EN talent niet weg te steken.
Nicole en ik hebben de koppen eens bijeen gestoken en we hebben de oplossing gevonden. Ik heb er een heel lieve collega bij
![]()
![]()
![]()
Zij zal bij Sprookjestaarten diverse workshops gaan verzorgen en een handje toesteken in de winkel. Zo hoeft zij haar hobby EN talent niet weg te steken.
Oh wat een geweldige oplossing! Jullie zullen vast en zeker een schitterend team vormen!
Misschien moet ik dan maar eens een workshopje komen volgen 
Veel succes en nog veel beterschap met je schouder!
Wat een drama, maar tegelijkertijd wat een super oplossing.
Heel veel succes samen.
ik wordt gewoon misselijk bij de gedachte dat mensen dit flikken alleen maar vanwege jaloers gedrag...
ben zelf niet christelijk of gelovig maar heb wel de standaard christelijke waarden in mijn opvoeding gehad...
en ik herinner me dat jaloerzie 1 van de doodzondes is.. hopelijk komt boontje op zn loontje....
overigens prachtig poppetje ben er helemaal verliefd op!
Wat een prachtig meisje.
En wat een ontzettend verhaal, dat ze over iets wat zo weinig opleverd zo'n punt kunnen maken.
Dank jullie wel dames wat lief dat jullie allemaal zo met me meeleven.....jullie zijn zo' n schatjes

En dit topic had ik ook helemaal gemist, maar door t topic van Femke hier terechtgekomen.
Liens schreef:Ik moest laatst ook nog aan je denken en ook aan Tamara14 want die heb ik precies ook al een tijdje niet meer 'gezien'. En jeetje, wat een verhaal seg! Ik wist niet het er zo aan toe ging, ik kan niet geloven dat iemand dit over zijn hart krijgt om je aan te geven... zeker niet als je ook een bakster bent.
Maar soit, je creaties zijn en blijven prachtig en daar kan niemand wat aan doen! Daar kunnen veel professionele bakkers nog iets van leren
Ik heb t n tijdje rustig aan moeten doen vanwege een ontsteking in de schouder en ik post ook niet alles meer vandaar mss het niet meer "gezien".
![]()
![]()
![]()
Je bent ook gewoon
Tamara en we zullen onze schouders er eens onder steken en kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen hé!!!

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Het meisje met een traan...