Onderwerp: 3laags stapel (pastel) voor een kleine prinses...
Ik had al eens zoiets gemaakt in een 2lagen en nu kreeg ik de opdracht voor een 3lagen..
De taart is vanochtend gehaald en ze waren er super blij mee..
Hier is die dan:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 3laags stapel (pastel) voor een kleine prinses...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik had al eens zoiets gemaakt in een 2lagen en nu kreeg ik de opdracht voor een 3lagen..
De taart is vanochtend gehaald en ze waren er super blij mee..
Hier is die dan:

prachtig zoals altijd
Prachtige taart weer zeg! heel chique.
Mag ik vragen wat voor medaillon (?) je op het kroontje hebt gebruikt?
En hoe jij je filigree rand zo mooi krijgt? ik heb hem ook, maar bij mij trekt alles kapot en uit elkaar

Prachtige taart! Knap zoals je dat altijd doet.
Ik vind 'm erg mooi!
Schitterend

Wat een prachtige taart!!!
Meid, wat doe je dat toch prachtig!
weer zo'n mooie taart, wat is het toch fijn om die mooie taarten van jou voorbij te zien komen, Groetjes uit Almere
Wow, heel mooi. Mooie kleuren ook!
Erg mooie taart 
prachtig!
echt prachtig !!!
Werk je met fondant ?
En mag ik vragen welke pannen je
hebt gebruikt en hoeveel laagjes vulling ?
Hij is zo mooi hoog !
dank je !
Prachtige taart weer zeg! heel chique.
Mag ik vragen wat voor medaillon (?) je op het kroontje hebt gebruikt?
En hoe jij je filigree rand zo mooi krijgt? ik heb hem ook, maar bij mij trekt alles kapot en uit elkaar![]()
De medaillon heb ik uit een zelf gemaakte mold. Dat was een grote knoop...
De filigree krijg ik ook alleen mooi als ik een stevige fondant gebruik, de filigree smeer ik in met crisco en dan rol ik de fondant er over uit (niet te dun) en dan komt die er heel mooi uit..
echt prachtig !!!
Werk je met fondant ?
En mag ik vragen welke pannen je
hebt gebruikt en hoeveel laagjes vulling ?
Hij is zo mooi hoog !
dank je !
Dankje
Ik gebruik de 10cm hoge pannen en vul de taart met 3 lagen..
En ik werk inderdaad met fondant, de kleuren die ik hier heb gebruikt heb ik zo gekocht..
Wouwie wat een super mooie stapel 
Ik heb hierboven al gereageerd, maar ik wil toch nog graag wat zeggen
.
Meid, wat een aanwinst ben jij in Taartland! Echt waar, super wat jij maakt. Volgens mij ben je nog helemaal niet lang bezig, maar toch werk je al zo mooi en heb je al helemaal je eigen stijl. Wees trots op jezelf! Je bent een waar kunstenares!
Supermooi!!!!
Wederom waanzinnig prachtig!! Mag ik vragen hoe je die letters zo mooi goud krijgt? En waar koop jij je fondant? Ik vind de kleuren heel mooi.
Geweldig!!! Ik vind hem echt super
.
De medaillon heb ik uit een zelf gemaakte mold. Dat was een grote knoop...
De filigree krijg ik ook alleen mooi als ik een stevige fondant gebruik, de filigree smeer ik in met crisco en dan rol ik de fondant er over uit (niet te dun) en dan komt die er heel mooi uit..
Dank je voor je reactie! ik ga de filigree zo eens proberen
En mooie medaillon!
Weer mijn cimplimenten! Super gaaf weer! Ik vraag me af waar uk die strikken eerder heb gezien....ze zijn mooi! Zal me niks verbazen als dat ook op een yaart van jouw hand was, is dat een uitsteker? Of strik je die zelf;)
Groetjes fifi
Zo dan!!! Prachtig weer!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 3laags stapel (pastel) voor een kleine prinses...